Beantwoord

BBC First ondertiteling


Sinds gisteren plots geen ondertiteling meer op BBC First, ook de optie om ondertiteling aan te zetten is verdwenen. Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 21 December 2017, 15:02

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Heb je al eens een herstart gedaan van de decoder?
Ja, al enkele keren op beide decoders.
Reputatie 6
Badge +3
Kan je mij via privé bericht je lijnnr doorgeven?
092341950 is mijn internetlijn
Reputatie 6
Badge +1
Hier geen probleem, dacht die automatisch mee werden gestuurd bij BBC First. Of is het BBC Entertainment? Daar moet je ze wel aanzetten
BBC Entertainment werkt goed met ondertiteling.
Reputatie 6
Badge +3
Ik laat het nakijken.
Reputatie 6
Badge +1
Inderdaad er is dus geen ondertiteling bij BBC First. Ik dacht dat alles in orde was want vannacht waren ze er nog wel.
Hier ook geen ondertitels meer op BBC First.
Nog steeds niet,
Reputatie 6
Badge +1
Wil er iemand eens op de juiste toets duwen en de ondertiteling terug aan zetten? Mijn broer volgt verschillende series en is de Engelse taal niet zo machtig. Dus is wel een probleem.
Zelfde probleem bij ons... ambetant, want er lopen plezante series...
Reputatie 6
Badge +4
we ondervinden een probleem met BBC ondertiteling..dit werd al doorgegeven aan de correcte dienst, wachten nog op feedback

mvg sabine
ook geen ondertitels meer bij BBC first sinds update, wanneer komt dit goed? reeds 2x contact gehad en niks
Ondertussen toch al 3 dagen, is toch lang voor een probleem op te lossen.
Blijkbaar is het probleem opgelost. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Goed om te horen. Mochten er toch nog problemen zijn laat je het ons maar weten.

MVG,

Wim
Reputatie 6
Badge +1
Ze zijn terug en in een betere grootte
BBC first laat weten in een mail dat de fout bij proximus ligt zij versturen wel nog met ondertiteling als dit niet veranderd zoek ik een provider die dit wen correct uitzend ik kijk zeer veel naar deze zender
Reputatie 6
Badge +4
Aah BBC First, dit werkt wel hoor.. Maar niet via teletekst. Je moet via Menu -> instellingen -> Mijn voorkeur -> Gesproken taal en ondertitels -> Taal van de ondertitels op NL zetten -> Bevestigen. Dan werken de nederlandse ondertitels voor BBC First. Groeten Jean-Paul

Reageer