Beantwoord

BBC Entertainment

  • 3 December 2017
  • 65 reacties
  • 1134 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
Al een paar dagen flikkert, bibbert, het beeld op BBC Entertainment! Andere zenders oké.....
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 January 2018, 09:56

Bekijk origineel

65 reacties

Reputatie 7
Badge +3
cel , bedankt voor u bericht. Ik heb het even uitgetest, als ik mijn afstandsbediening op RF zet kan ik geen ander toestel meer bedienen. Groeten Els
Reputatie 2
Badge
cel , bedankt voor u bericht. Ik heb het even uitgetest, als ik mijn afstandsbediening op RF zet kan ik geen ander toestel meer bedienen. Groeten Els dus die info zou erbij moeten staan als je een nieuwe decoder krijgt! Als je uw afstandbediening veranderd naar, radiofrequenties. Kun je het niet meer gebruiken met een ander toestel! groeten Marcel
één vraag ben ik vergeten! Er zijn twee aansluitingen voor USB, kan ik daar mijn extern harde schijf of USB stick gebruiken om mijn films te zien die daar opstaan? Indien niet, worden die eindelijk geactiveerd voor gebruik in de toekomst? groeten Marcel😉
Je kan de usb gebruiken om een externe harde schijf aan te sluiten maar je kan die niet direct via de decoder laten weergeven.
Reputatie 7
Badge +3
cel, momenteel zijn deze nog niet actief. Wat de toekomst betreft is voor ons ook nog koffiedik kijken. Groeten Els
Reputatie 2
Badge
één vraag ben ik vergeten! Er zijn twee aansluitingen voor USB, kan ik daar mijn extern harde schijf of USB stick gebruiken om mijn films te zien die daar opstaan? Indien niet, worden die eindelijk geactiveerd voor gebruik in de toekomst? groeten Marcel😉
Je kan de usb gebruiken om een externe harde schijf aan te sluiten maar je kan die niet direct via de decoder laten weergeven.
Welk nut heeft het dan om die aan te sluiten?
Ik gebruik dit bijvoorbeeld om mijn backup op een USB stick te doen bv en niet iedere keer de usb op mijn laptop in uit te moeten pluggen en bv om foto's van deze usb stick (via mijn google chrome cast HDMI stick) op de TV weer te geven
Reputatie 2
Badge
Ik zal nog eens bellen! Nogmaals krijg ik een nieuwe decoder! En nu thuis geleverd door Bpost!!!!!
Heb de nieuwe al in gebruik vanaf 11/801/2018.... is dat reserve of wat?
Dat zou inderdaad te mooi om waar te zijn, zal om een vergissing gaan ergens een dubbel boeking !
Reputatie 2
Badge
Zou zeker niet mogen gebeuren, nu moet ik weer maar eens beginnen rond te bellen wan ook op myproximus staat weer iets geschreven ( Uw bestelling is in behandeling
Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld. ) bij elk optie van TV...straks moet ik nog betalen voor iets dat ik niet besteld heb!!!!!
Het valt inderdaad wel nog eens voor dat er tweemaal het zelfde verstuurd wordt bv naar een ups acces point en voor diegenen die dit eventueel ook nog moesten voorhebben, is het best om deze tweede levering niet te gaan afhalen of in ontvangst te nemen, dan wordt die terug gestuurd.
Reputatie 2
Badge
één met UPS één met Bpost......denk dat ze dringend alles moet bekijken, want veel loopt er mis!!!!! Wat ik allemaal al heb meegemaakt.... kan begrijpen dat sommige overstappen...hun geduld verliezen... Pakje was al aangepakt.... van Bpost, aan de deur!!!!! Morgen of zo nog maar eens naar de Bpost....Jullie hier kunnen er niets aan doen...maar diensten die naast elkander werken, is niet meer van deze tijd. En alle info van een klant hoort ook op één databank....blijkbaar werken jullie naast elkander in plaats van samen..
Reputatie 7
Badge +4
Cel, het is inderdaad niet de bedoeling dat er 2 decoders worden opgestuurd, ik vermoed dat er bij de eerste zending iets mis gelopen is waardoor ze het nog een gestuurd hebben via bpost? In elk geval mag je gerust zijn en zal hiervoor niets aangerekend worden. Ik hoop dat met de nieuwe decoder je probleem is verhopen. Indien je nog verdere vragen voor mij hebt mag je die zeker hier laten weten.
Reputatie 2
Badge
Cel, het is inderdaad niet de bedoeling dat er 2 decoders worden opgestuurd, ik vermoed dat er bij de eerste zending iets mis gelopen is waardoor ze het nog een gestuurd hebben via bpost? In elk geval mag je gerust zijn en zal hiervoor niets aangerekend worden. Ik hoop dat met de nieuwe decoder je probleem is verhopen. Indien je nog verdere vragen voor mij hebt mag je die zeker hier laten weten.het verhaal gaat verder, om die dubbel terug te zenden heb ik gisteren gebeld naar Proximus, na 35 minuten! Ik kreeg een MRA code en moest gewoon naar een postpunt gaan! Ben daar juist geweest en wat blijkt moet een klever hebben! Ik ken die mensen goed en hebben gebeld naar de Bpost en daarna nog naar UPS, omdat het een UPS code is! Fout na fout en dat ook meer dan 45 minuten plus verplaatsing! Als ze het toestel terug willen hebben moeten ze het maar zelf komen halen! Ik steek mijn tijd en geduld erin maar telkens de ene fout van Proximus na de ander! Ik ga een klacht inleggen al is dat weer veel moeilijker geworden! SCHANDE IN DE EEUW VAN DE COMMUNICATIE....een zeer ontevreden klant nu!!!! Ik ga bellen......naar Proximus nu.......
Reputatie 2
Badge
Nu ik heb gebeld, en gezegd dat ze het zelf maar moeten komen halen! En de vrouw heeft geantwoord dat ze zullen bellen, om te vragen wanneer ze het kunnen komen halen! Ik steek mijn tijd of benzine er niet meer in!
Reputatie 2
Badge
En nu weer! TV geen signaal hier in Geel...de leidensweg houd niet op!

Reageer