Beantwoord

BBC Entertainment

  • 3 December 2017
  • 65 reacties
  • 1134 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
Al een paar dagen flikkert, bibbert, het beeld op BBC Entertainment! Andere zenders oké.....
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 January 2018, 09:56

Bekijk origineel

65 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Is bij deze in orde gebracht, je ontvangt een sms eens de decoder ter plaatse is, vergeet niet de oude decoder met stroomkabel mee te nemen in afgesloten doos. MVG, Wim
Reputatie 2
Badge
Is bij deze in orde gebracht, je ontvangt een sms eens de decoder ter plaatse is, vergeet niet de oude decoder met stroomkabel mee te nemen in afgesloten doos. MVG, Wim Nog steeds heb ik geen seintje voor de nieuwe digicorders! Is dat normaal dat het zo lang duurt? Als dat ook zo lang duur wanneer je echt totaal geen TV kunt zien, is dat erg lang! Kan men geen digicorders meer omwissel in de Proximus winkels?
Dat hebben ze inderdaad afgeschaft!
Reputatie 2
Badge
Dat hebben ze inderdaad afgeschaft! spijtig want dat veel sneller!!!!!
Mss kan de ceo er dit jaar voor zorgen dat het terug ingevoerd wordt 😉
Reputatie 2
Badge
Mss kan de ceo er dit jaar voor zorgen dat het terug ingevoerd wordt 😉 Vind ik ook! veel beter service en sneller......Klanten zijn er niet mee content...
Reputatie 2
Badge
Wim VL, ik vraag me af, heb je me wat wijs gemaakt! Nog steeds geen sms voor de digicorder af te halen! DAG ZES!!!! NORMAAL IS DAT TOCH NIET!!!! Of is de klantenservice zo slecht geworden?
Reputatie 2
Badge
Nog een vraagje wat ik vergeten ben, de afstandbediening, moet ik die bijhouden. En werkt die wel met die nieuwe digicorder? Mijn oud toestel is een V4 en de nieuwe zou een V5 compact zijn..... Nergens vind ik of ik die ook moet inleveren!!! groetjes Marcel
Inderdaad is hier nogal onduidelijk wat ik op het forum al gelezen heb, soms wordt er gezegd de oude afstandsbediening moet je niet inleveren want bij de nieuwe ruildecoder wordt er geen remote bij opgestuurd en als je dan kijkt op de proximus site staat duidelijk in de handleiding dat er een afstandsbediening bijzit in de doosinhoud!?!?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marcel, de decoder is al meerdere dagen ter plaatse. Heb je geen sms ontvangen? Je afstandsbediening moet je houden. MVG, Wim
Reputatie 6
Badge +4
Bij inwisseling van de decoder moet je altijd je afstandsbediening bijhouden. Enkel je decoder en voedingskabel (stroomkabel) lever je af. Normaal gezien zou een V4 decoder zelfs ook niet moeten ingeleverd worden. Die mag naar het containerpark gebracht worden. Groeten Jean-Paul
Bedankt voor de verduidelijking,
dus bij het ruilen van een decoder zit er wel degelijk een remote in de doos van de nieuwe geleverde decoder.
Reputatie 2
Badge
Dag Marcel, de decoder is al meerdere dagen ter plaatse. Heb je geen sms ontvangen? Je afstandsbediening moet je houden. MVG, Wim gisteren papieren ontvangen om op de oude doos te kleven enz...Maar GEEN sms BERICHT ONTVANGEN!!!!! Wat is het nu is hij al daar of wat en die afstandbediening? Ik snap er geen bal van! Martin schrijf nu er zit een nieuwe in de doos????
Reputatie 2
Badge
Dag Marcel, de decoder is al meerdere dagen ter plaatse. Heb je geen sms ontvangen? Je afstandsbediening moet je houden. MVG, Wim gisteren papieren ontvangen om op de oude doos te kleven enz...Maar GEEN sms BERICHT ONTVANGEN!!!!! Wat is het nu is hij al daar of wat en die afstandbediening? Ik snap er geen bal van! Martin schrijf nu er zit een nieuwe in de doos???? ik ga zeker niets doen zolang ik niets ontvang SMS of zo!!!!!
Martin, bij inwisseling van een nieuwe decoder (bij herstelling) zit er géén afstandsbediening bij. Groeten Jean-Paul
Reputatie 2
Badge
Dag Marcel, de decoder is al meerdere dagen ter plaatse. Heb je geen sms ontvangen? Je afstandsbediening moet je houden. MVG, Wim gisteren papieren ontvangen om op de oude doos te kleven enz...Maar GEEN sms BERICHT ONTVANGEN!!!!! Wat is het nu is hij al daar of wat en die afstandbediening? Ik snap er geen bal van! Martin schrijf nu er zit een nieuwe in de doos???? ik ga zeker niets doen zolang ik niets ontvang SMS of zo!!!!! en mijn oude afstandbediening van V4, zou moeten werken op de nieuwe V5????????
Reputatie 2
Badge
Dag Marcel, de decoder is al meerdere dagen ter plaatse. Heb je geen sms ontvangen? Je afstandsbediening moet je houden. MVG, Wim gisteren papieren ontvangen om op de oude doos te kleven enz...Maar GEEN sms BERICHT ONTVANGEN!!!!! Wat is het nu is hij al daar of wat en die afstandbediening? Ik snap er geen bal van! Martin schrijf nu er zit een nieuwe in de doos???? ik ga zeker niets doen zolang ik niets ontvang SMS of zo!!!!! en mijn oude afstandbediening van V4, zou moeten werken op de nieuwe V5???????? En dat heb ik jullie nog niet vertelt. Gisteren telefoon gekregen van proximus dat ik vandaag of morgen een bericht zou ontvangen dat de nieuwe er zou zijn....begrijpen jullie mijn verwarring!!!!!?????? Ik wacht gewoon op mijn SMS bericht! krijg ik niets moeten ze maar een nieuwe poging wagen!
Reputatie 6
Badge +4
Cel, Ik had je even gecontacteerd terjuist. Heb je morgen toch nog vragen kan je ons altijd via privé bericht iets laten weten, via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
Reputatie 2
Badge
Dag Marcel, de decoder is al meerdere dagen ter plaatse. Heb je geen sms ontvangen? Je afstandsbediening moet je houden. MVG, Wim gisteren papieren ontvangen om op de oude doos te kleven enz...Maar GEEN sms BERICHT ONTVANGEN!!!!! Wat is het nu is hij al daar of wat en die afstandbediening? Ik snap er geen bal van! Martin schrijf nu er zit een nieuwe in de doos???? ik ga zeker niets doen zolang ik niets ontvang SMS of zo!!!!! en mijn oude afstandbediening van V4, zou moeten werken op de nieuwe V5???????? En dat heb ik jullie nog niet vertelt. Gisteren telefoon gekregen van proximus dat ik vandaag of morgen een bericht zou ontvangen dat de nieuwe er zou zijn....begrijpen jullie mijn verwarring!!!!!?????? Ik wacht gewoon op mijn SMS bericht! krijg ik niets moeten ze maar een nieuwe poging wagen! juist en telefoon gekregen van de technische dienst, morgen ga ik de nieuwe halen zonder de afstandbediening inleveren! Even verwarring maar uiteindelijk komt het goed! UPS zijn in de fout gegaan! Zaterdag was de nieuwe daar, maar geen SMS bericht! Maar ook Proximus, Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel
Reputatie 2
Badge
Cel, Ik had je even gecontacteerd terjuist. Heb je morgen toch nog vragen kan je ons altijd via privé bericht iets laten weten, via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
bedankt doe ik dan.....hoop van niet en prettig weekend.....groetjes Marcel
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel

Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
❓ Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus ❓
Reputatie 2
Badge
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel

Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
❓ Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus ❓
Hey, klopt wat je schrijft, labels waren erbij bij het nieuwe toestel....
Reputatie 2
Badge
Aan allen, bedankt allemaal voor info en mij verder te helpen en zeker Jean-PaulS . Het probleem dat ik had met BBC Entertainment, is opgelost...Nu in privé heb ik allerlei info geschreven die in de toekomst beter zouden moeten! Niet bij jullie alleen maar overal is de communicaties belabberd. Dit in de eeuw van communicaties. Denk dat het probleem is, dat er teveel mogelijkheden zijn voor communicaties, en zo naast elkander wordt communiceert. Wat ik soms meemaak, maar jullie ook...Nu nog de paar vragen beantwoorden die in het privé boodschap staan en ik ben weer een heel tevreden klant! prettig weekend nog.....Marcel
Hallo Marcel,
bedankt om dit te melden 👍🏽
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel

Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
❓ Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus ❓
Hey, klopt wat je schrijft, labels waren erbij bij het nieuwe toestel....
Reputatie 2
Badge
één vraag ben ik vergeten! Er zijn twee aansluitingen voor USB, kan ik daar mijn extern harde schijf of USB stick gebruiken om mijn films te zien die daar opstaan? Indien niet, worden die eindelijk geactiveerd voor gebruik in de toekomst? groeten Marcel😉

Reageer