ARD en ZDF ???

  • 3 May 2013
  • 5 reacties
  • 432 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties

Weer duikt het gerucht op dat ARD en ZDF verdwijnen uit het aanbod Belgacom TV . Waar staat dit officiëel ?


Kan Belgacom nu eens eindelijk communiceren met zijn klanten ???


Enige maanden geleden was het eveneens zover ... dan horen we een maanden niks en de zenders zijn gebleven ...


Wat is er nu weer aan de hand. Twee excellente zenders schrappen en 'peanuts' in de plaats krijgen . Heel het aanbod staat bol van de zogezegde waardevolle zenders, vol nepprogramma's en reclameboodschappen. Terwijl degeijke zenders ,zoals een ARD en ZDF zouden ze dan schrappen.


Maar toch zijn wij overtuigd dat Belgacom eens dient te leren om zijn klanten perfect en tijdig te informeren over veranderingen . Dit geldt niet alleen voor aanpassingen van het zenderaanbod, maar ook voor software-aanpassingen bijvoorbeeld die gepland zijn. Cfr. problemen dit weekend met webmail . Na klachten stelt men bij Belgacom, ach ja, we hebben aanpassingen gedaan . Kan men eens op voorhand melden dat er aanpassingen gepland zijn, met mogelijke problemen, die men kan melden als ze zich voordoen . Dit noem ik anticiperen !


En laat ons echt hopen dat ARD en ZDF blijven !!!!







5 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ik zou er niet mee kunnen lachen! Ik heb zeker nog 40 filmen en een aantal shows op mijn HDD staan! En dan zouden die mogelijk niet meer afspeelbaar zijn of,worden...


















Voor mij mogen ze gerust die arabische en italiaanse ook schrappen wie kijkt daar naar



Ik denk dat je beter niet deze toer opgaat , niet alle zenders zijn voor iedereen even belangrijk,

want dan kan je even goed het antwoord terug krijgen van: ' die duitse zenders wie kijkt er daar naar'


En eigenlijk nu ik er toch over bezig ben, hoeveel procent van het totaal aantal BGC kijkers zou echt belang hechten of anders gezegd er echt mee inzitten dat die zouden verdwijnen heeft er daar iemand een idee van ?


En is het mss omdat dit percentage laag is dat BGC ( TN ) er ook niet veel schrik van heeft om die zelf te schrappen !


enfin ik weet het ook niet !!



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reputatie 7
Badge +1


Ik vind dat er danig weinig over gecommuniceerd wordt...Gaan ze dan op 15 mei doodleuk meedelen dat ARD en ZDF verdwijnen en dat je opnames ervan geblokkeerd worden? Ik zie trouwens het verband niet. Waarom mag ik niet naar opnames kijken van bv. 6 maanden geleden? Omdat die zender nu niet meer beschikbaar is? ik zie de logica er niet van in..Bij analoge TV stelde zich dat probleem nooit, want ze hadden geen toegang tot je DVD-of videorecorder. Nu kunnen ze dat allemaal coderen en de decodering blokkeren natuurlijk. mar wie houdt zich eigenlijk bezig met zo'n pesterijen ? Wie wordt daar eigenlijk beter van? Belgacom als je migreert naar Telenet? ARD/ZDF omdat je niet meer naar hen kunt kijken? Wie zoiets uitdenkt moet een perverse gestoorde geest hebben volgens mij.angry

Beste,

Gezien de buitensporige eisen van ARD en ZDF is Belgacom genoodzaakt beide zenders vanaf 14 mei 2013 van het scherm te halen.

Belgacom verontschuldigt zich voor dit ongemak.

Vanaf 14 mei 2013 komen wel twee andere Duitse zenders (ProSieben en Sat.1) in het basisaanbod.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1


Gaan ze er dan ook TF1 en France 2 afsmijten omdat die te duur zijn? Anders genoeg franstalige commerciële rommel in het standaardaanbod...Daar kijkt in het nederlandstalig landsdeel geen 5% naar denk ik. Waarom ook niet Eén en Canvas verwijderen? en alleen nog commerciële zenders? ARD en ZDF zijn de officiële duitse zenders. Die mag je nooit uit het standaardaanbod halen!! Belgacom is 51% staatsbedrijf en dus hiervan 60% van de nederlandstaligen. Gaan we er een politiek spelletje van maken ? Ik kan er alleszins niet mee lachen!



Er wordt ook bewust NIET gecommuniceerd over het feit, of van ARD en ZDF opgenomen programma's vanaf 14/05/13 'niet afspeelbaar' zullen worden. Ik zou het nu stilaan ZEKER willen weten !angrydevil

Reageer