Alle opnames verdwenen

  • 19 August 2018
  • 1 reactie
  • 1201 Bekeken

Gisteravond was er een storing op onze televisie.
Wij hebben dan de televisie afgezet en opnieuw opgezet.
Opeens waren AL onze opnames verdwenen.

Vanmorgen was dit nog steeds zo. Na opzoekwerk te hebben verricht op dit forum, bleek een eerste oplossing de decoder eens af te zetten en opnieuw op te starten.

Gelukkig werkte dit voor ons, onze opnames staan er terug.

Maar kan dit nu ECHT de bedoeling zijn, telkens er een probleem is, dat we die decoder moeten op- en afzetten?
Betalen wij echt voor dit soort service?

Ik hoop dat er snel verbetering komt, Proximus.
Wij zijn nu een kleine 9 maanden klant bij jullie en ik kan er nog niet 1 positieve ervaring over delen. Spijtig ...

1 reactie

Ter info: Als dit frequent voorvalt is dit natuurlijk niet normaal maar zo'n zaken kunnen wel vroeg of laat altijd eens voorvallen, ik moet soms ook wel eens de decoder heropstarten of resetten maar gelukkig valt dit de laatste tijd heel sporadisch nog voor en heb ik persoonlijk, ik zeg wel ik persoonlijk absoluut geen klagen over Proximus al zou je denken natuurlijk als je dit forum leest dat dit niet mogelijk is, enfin dat is dan weer mijn ervaring met Prox.
NB: het herstarten/resetten doe ik soms zelf ook eens na enkele maanden enkel om te zien of hij dan nieuw software oplaadt, maar dat is dan meer uit interesse ☺️

Reageer