Beantwoord

Afstandsbediening V5 werkt niet meer..

  • 4 December 2016
  • 2 reacties
  • 1219 Bekeken

hallo allemaal. heb al vanalles geprobeerd.. ik krijg geen leven meer in mijn afstandsbediening. decoder is een v5 mini.

andere batterijen geprobeerd, nieuwe uit verpakking en voor zekerheid ook de batterijen uit de afstandsbediening van mijn andere decoder geprobeerd. werkt niet.
IR uitzetten op afstandsbediening: geen reactie op afstandsbedieining
configuratie wissen van afstandsbediening (1 en 6 3sec ingedrukt houden... ) lampje licht niet op..
universeel maken van afstandsbedieining: 1 en 3 ingedrukt houden: lampje licht niet op.
decoder zonder stroom zetten gedurende 1 minuut.. laten opstarten. werkt nog niet.
decoder zonder stroom zetten gedurende 1 minuut en reset knop ingedrukt houden, lossen bij software update.. ondanks lang wachten tot volledig opgestart: werkt nog niet.

wat kan ik nog proberen om mijn afstandsbediening terug aan de praat te krijgen? of moet ik ze laten omwissen in een boetiek wegens dan toch defect ?
icon

Beste antwoord door avanroyen 8 December 2016, 10:11

Bekijk origineel

2 reacties

afstandsbediening is omgewisseld geweest in een boetiek wegens defect.
de nieuwe werkt prima.
sommige knopjes van mijn afstandsbediening werkt niet of nauwelijks. 't gaat hier voornamelijk over de ok-knop. verschillende keren al batterijen vervangen maar het probleem blijft. de rest van de knopjes werkt prima

Reageer