Afsluiten van een optie (sport) op een adres en activatie op een ander adres

  • 18 July 2017
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

sedert 3 dagen en meer dan 5 telefoons en steeds iemand aan de lijn die verklaart het nodige te doen.mijn vraag was nochtans simpel : "sport belgisch voetbal " desactiveren op mijn nummer 093602882 (thuis) en activeren op mijn nummer 058 242523 waar ik verblijf tot einde augustus.
dus na drie dagen en verschillende telefoons zijn ze er bij proximus nog niet in geslaagd van dit
uit te voeren

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
gilbert, ik zie het order nochtans in aanvraag staan. ik laat onderzoeken waarom het nog is uitgevoerd. excuses.

vriendelijke groeten

tina
Op 17 juli een mail gekregen dat het uitgevoerd was. Drie dagen op rij gebeld met verschillende medewerkers,met soms onvriendelijke woorden ,die steeds beweerden dat het ok was. Na vijf of zes telefoontjes nog steeds niets. Deze voormiddag naar het proximuscenter Nieuwpoort geweest en de bediende moest ook vaststellen dat het na drie dagen nog steeds in behandeling was!!!! Hij kon niets doen en heeft een nota gemaakt. Voor dezelfde bewerking loop ik bij hun binnen en is dat geregeld op een paar minuten. Onbegrijpelijk maar wel betalen ondanks dat we geen beeld hebben.sorry maar dat is de realiteit .
Reputatie 7
Badge +3
gilber, excuses : dit is niet de bedoeling dat het zo lang duurt. Ik heb je aanrekening voor juli aangepast (boeket in mindering) en volg de technische uitvoering voor het boeket verder op. Ik hou je op de hoogte. vriendelijke groeten, Tina
ik zal het nu nazien en bedankt voor de hulp en nog een fijne dag
Reputatie 7
Badge +3
Dag Gilbert, ik heb wijzigingen aangebracht en zie dat voetbal nu van nummer gewijzigd is. mvg, Tina

Reageer