activering Belgacom TV

  • 4 January 2011
  • 9 reacties
  • 1150 Bekeken

Op 28 december ging ik naar mijn belgacomverkooppunt in de buurt (omdat mijn abonnement niet via internet te veranderen was). Daar dan maar alles gaan regelen voor Belgacom TV. Geen probleem meneer, binnen 5 werkdagen ten laatste kijkt u zeker Belgacom TV. Zonet een brief ontvangen dat ik van deze dienst pas op 11 januari kan gebruik maken.
Kgeloof dat Belgacom toch serieus aan het spelen is met zijn klanten! Jaar en dag al klant bij belgacom maar die zever nog nooit meegemaakt!

Mvg,


een ontevreden klant!

9 reacties

Hier net hetzelfde, ik had al een werkend internet intense abonnement en wou dit uitbreiden met belgacom tv. Maandag 27 december naar de belgacom winkel geweest, decoder meegekregen en sindsdien nog steeds geen TV. Zelfs geen brief gekregen.

Hoe kan het als je al een werkende internet verbinding hebt het zo lang duurt om zoiets simpels als een tv signaal te activeren? Het kan toch niet dat dit langer dan een week duurt om op een knopke te drukken 'activeer'?

Ik ben eens benieuwd wat er gebeurt als je je factuur niet betaalt. Wedden dat het dan geen weken duurt om je af te sluiten?

Nog een ontevreden klant!
In mijn situatie gaan het om veranderen van Internet Intense naar Internet Favorite, wat ik via internet ging doen (speciale actie). Dit ging al niet en toen ik naar het belgacomverkooppunt ging (wat ik te zien kreeg toen ik de on line activatie probeerde) kreeg ik te horen dat ik 50€ diende te betalen voor activatie (de verkoper zei wel dat ik eens ik mijn factuur kreeg naar de klantendienst diende te bellen om dit te melden).

Zoiezo zou de activering van Belgacom TV max. 5 dagen duren. naar mijn mening is van 28 december tot 11 januari wel langer dan 5 dagen ...

Khoop dat ze dit lezen en hier toch iets aan gaan doen ...

Binnenkort verhuis ik en moest ik dus nog een provider kiezen. Wat mij betreft heeft belgacom hier zwaar afgedaan!
Badge
Allen,

activeringstijd Belgacom Tv is tussen 3 en 15 werkdagen. Er dient in vele gevallen nl meer dan op een knoppeke te duwen. Aansluiting op andere verdeler, overzetten naar vdsl2 netwerk, enz... allemaal manuele handelingen die dienen ingepland in uitvoeringsagenda. Indien er bijkomende graaf en laswerken nodig zijn kan dit momenteel tot een viertal weken uitlopen. U ontvangt steeds een bevestigingsbrief mt de aansluitings en of installatiedatum.

groeten-muisje
Reputatie 2
Badge +1
Oei... ik zal dan maar tegen de lassers / graafploeg zeggen dat ze hier dan wat moeten voortdoen... kamperen hier al bijna een week voor problemen met mijn lijn 😞 Blijkbaar een serieus probleem 😞
Het VDSL2 netwerk is hier al operationeel. Ik kan het weten want ik kom van Dommel VDSL2 en mijn internet intense is al werkend op VDSL2. Het is dus wel een kwestie van gewoon op een knopke duwen.
waarom dan vertellen dat het max. 5 dagen duurt?!

Die verkoper keek in z'n pc en zei zo fier als een gieter, max. 5 dagen meneer en u geniet van Belgacom TV :s 't is al iets als we er aanraken ... laat staan van genieten
Badge
beste v8x

knoppeke ? U dient wel van de Dommel verdeelkast omgezet naar een Belgacom verdeelkast

beste Themauve

als die verkoper dit zegde weet is dit uit de lucht gegrepen, er zijn nl twee mogelijkheden. 1) de aanvraag kan volautomatisch afgewerkt worden en de verkoper/operator ontvangt dadelijk de activatie en of installatiedatum. 2) er is geen volautomatische verwerking, dwz de administratie kant van de technische dienst dient manueel tussen te komen en de verkoper ontvangt geen datum, deze zal u later worden bezorgd - via een brief en een SMS op het (verplicht) opgegeven GSM contactnummer. Verwerkingsperiode kan tot een vijftal dagen uitlopen.

groeten-muisje
Muisje,


Als je niet meer kan verdergaan op hetgeen de verkoper zegt dan is dit bedrog ... (niet?)

Het feit is dat met zo een behandeling (misschien halve oplichting) dat mijn besluit vaststaat en ik voor mijn 2 appartementen telenet neem. Ben steeds tevreden geweest van Belgacom (zelfs na problemen met de telefoonlijn een uistekende service gekregen via de helpdesk met heel vriendelijke en behulpzame mensen) maar dit vind ik erover.


Mvg,


Stijn
Muisje,

wat begrijp je niet van wat ik zeg? Ik had vdsl2 van dommel, ben overgeschakeld naar Belgacom en heb een werkende vdsl2 internet verbinding van belgacom. Er moet helemaal niks omgeschakeld worden. In de belgacom winkel zeiden ze zelf dat het gewoon kabel in de decoder steken was en klaar.

Maar goed, sinds gisteren heb ik tv, wel nooit een brief of een ander bericht gehad. Goed dat ik elke dag probeer.

Reageer