activeren van 2 decoders na stroomuitval

  • 28 September 2015
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Reputatie 1
Bij stroomuitval moet ik mijn decoders meestal opnieuw activeren


Scherm geeft aan dat ik moet bellen naar een 0800 nr en via het scherm moet er keuze gemaakt worden van taal, pincode invoeren, keuze van decoder etc. Na wat wachten start de tv op


Probleem : mijn andere decoder moet ook geactiveerd worden dus terug dezelfde procedure dat werkt maar meestal werkt de eerst geactiveerde decoder dan niet meer. Opnieuw bellen ...............tot het lukt


1) Is er een mogelijkheid om beide decoders op hetzelfde moment te activeren ?


2) Doe ik iets verkeerd ? wat is dan de juiste procedure ?


mvg

1 reactie

Dit is wel raar dat je dan je decoders opnieuw moet activeren want ik zet zo dikwijls mijn decoder en modem zonder spanning en nog nooit voor gehad.


Je kan die inderdaad terug activeren door naar dit 0800 nummer te bellen en inderdaad dan moet bij iedere decoder opnieuw opgestart worden en de dde gevraagde gegevens terug ingevuld worden


ik zou eens mijn gegevens doorsturen (klantnummer of lijnnummer) in privé bericht aan ➽ Onze medewerkers zodat ze je TV Profiel kunnen nakijken.


je kan het natuurllijk ook altijd via:


via één van deze wegen zoals opgegeven op hun site:

Proximus op de sociale netwerken:

➽ https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank

➽ https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank

(! op deze sociale netwerken best gebruik maken van een privé bericht om je privé gegevens door te sturen aan de Proximus medewerkers

Of telefonisch

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank



Als je eventueel een oplossing krijgt via één van deze wegen, kan je deze hier eventueel posten,

zodat andere forumlezers ook de oplossing kennen, die in dezelfde situatie kunnen verkeren.


Reageer