– 8 Jan ongeveer 12,00 uur : 4de lichtje van de modem is uit. Modem herstart en OK. Rond 20,00 uur wordt op TV gemeld dat er redelijk uitgebreide panne is geweest bij Proximus
– 9 Jan ongeveer 13.00 uur ; Proximus TV werkt niet op tablet. Server fout. Probeer het later nog eens
– 11 Jan ongeveer 17.00 uur : lampjes LAN en WiFi van de modem zijn rood. Terug OK na enkele seconden
– zelfde fenomeen op 16 en 19 Januari
– 5 Feb ongeveer 12.00 uur : Pauze werkt niet – Geen TV-gids – plots wordt het TV-beels zwart. Decoder herstart – terug beeld maar geen TV-gids. Om 12.45 komst alles weer goed
– 7 Feb om 14.35 uur. Modem was aan het herstarten – Geen TV – Decoder herstart – Weer OK
– 9 Feb om 11.00 uur. DSL-lampje op modem knippert gedurende een tiental minuten. Daarna weer OK.
– 9 Feb om 20.45 uur. Decoder start plots tijdens een uitzending vanzelf op
– 10 Feb 18.00 uur. Geen ondertitels (888). Decoder opnieuw gestart. Bericht : slechte verbinding met modem. Andere kabel gelegd tussen modem en decoder. Modem herstart, helpt niet. Terug oude kabel. Decoder herstart. TV weer OK met ondertitels.
– 19 Feb Happy House van Proximus is geweest. Volgens de technicus waren er nogal veel problemen met de V5-decoder. Deze werd vervangen door een compacte (zonder HD) V6.
- 13 Mrt rond 12.00 uur Geen digitale TV op kanalen vanaf 40 tem 70. Eerst decoder herstart, hielp niet. Dan Modem herstart, dan decoder. Weer OK
- 14 Mrt 16.00 Geen internet. Modem herstart en OK
- 17 Mrt 13.00 uur idem als op 13 Maart. Modem herstart en OK
Hoe kan ik van dat gedoe af geraken?
Beste antwoord door KimB
Bekijk origineel