Beantwoord

60 dagen opname bewaren


Reputatie 1
  • Practitioner
  • 37 reacties
Hoi,hoe kan ik de 60dagen opname bewaren veranderen?

In de instellingen bij opnames wil ik dit veranderen maar dit kan ik niet.
Heb geen toegang tot deze optie,kleur blijft grijs .
icon

Beste antwoord door Jimmy O 26 June 2017, 14:18

Bekijk origineel

17 reacties

misschien dan best een de decoder heropstarten door zijn stroom even te onderbreken via schakelaar achteraan of door netstekker uit te trekken.
Reputatie 1
HOI Martin

Dit heb ik gedaan maar niks is er veranderd.
Ik wou wel even melden dat als ik iets heb opgenomen dat ik daar het wel kan veranderen.
Maar dat zou te gek voor woorden zijn als ik dit iedere keer moet doen na een opname?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Paup,

Soms lukt het inderdaad niet meer als het eens is opgenomen om het aantal dagen aan te passen. Je kan dit best steeds doen als de opname gaat plannen en dan de opnameopties aanpassen alvorens het programma is opgenomen.

Jimmy
Reputatie 1
Hoi Jimmy,Martin

Ik las nu net dat bij decorder compakt zonder harde schijf dat zo standaard is van de 60 dagen.
Zijn de decorder met harde schijf er niet meer dan?
Bij nieuwe klant is dit normaal dat je de v5 decorder krijgt zonder harde schijf?
Er zijn nog altijd V5 decoders (met harde schijf) in omloop en nieuwe klanten krijgen normaal gezien inderdaad een v5 compact (zonder harde schijf), ook bij omruilen van een defecte v5 decoder wordt die vervangen door een v5, maar soms valt het ook voor dat je dan een v5 compact krijgt, hangt af van de stock op het moment zelf denk ik.
In ieder geval is de trend van in de toekomst zonder schijf te werken net zoals de toekomstige v6 decoder ook geen harde schijf heeft.
Reputatie 1
Ok bedankt Martin
Reputatie 1
Hoi,
Ik heb nog wat vragen over tv kijken.
Vroeger bij tn had ik heel mooi beeld,natuurlijk door mijn inspanning en zelf een degelijke coaxcabel te trekken want hier liggen nog telefoon cabels enz... van de jaren....
Ik vind dat het beeld niet optimaal is na mijn vertrek bij tn.
2weken geleden toen technieker alles is komen aansluiten zei hij mij wel dat de telefoon kabels oud waren enz...maar dat de lijn goed meet...dat was bij tn ook toen zo maar toch heb ik een nieuwe coax getrokken en twas zelfs beter toen,nu mijn vraag is aan de of als ik een nieuwe telefoon kabel trek of dit iets kan helpen aan het beeld?Dus van waar de telefoon kabel binnen komt in het huis tot ongeveer 10m tot modem.
Er is ook een splitter geplaatst waar de kabel in het huis binnen komt,kan ik eventueel daar de dsl kabel op aan sluiten?
Gr Paul
Als je kan kijken naar HD zenders dan zal dit niks uitmaken.
Dit zo mss ik zeg wel mss iets kunnen uitmaken als je huidige TF kabel zo slecht is dat je een lage lijnsnelheid haalt en hierdoor alleen maar in SD naar de prox zenders kunt kijken.
doe eens een speedtest.net en best direct met pc of laptop aangesloten via een netwerkkabel aan je modem.
Je kan het ook via wifi doen maar dan is het resultaat minder zeker, uit die speedtest en wat je minimaal moet hebben van lijnsnelheid kan je via http://proximus.be/internetsnelheid een opvragen.
Reputatie 1
Nu heb ik iets beter beeld,80 mbs met tablet meet ik nu.ik ga het strak nog eens testen als het weer minder beeld is,want dit is meestal s'avonds en ook als ik dan netflix kijk dan laad het heel langzaam.
Reputatie 1
Aja, als ik zap naar ander zender heb ik eerste paar seconden slomotion beeld.
Is dit normaal?😉
heb je de decoder al eens effen zonder stroom gezet
Reputatie 1
Ja,zonder resultaat
Reputatie 1
Martin,ik wacht nog even af en als ik toch een TF kabel trek,kan ik deze dan aansluiten op de splitter en zo rechtstreeks op modem of het beste op kastje waar de oude telefoon leiding is op aan gesloten en zo naar modem?
op de 3 aansluitblokjes van de splitter kan je dat inderdaad aansluiten
- zwart voor binnenkomende kabel
- groen voor kabel om telefoons aan te sluiten
- blauw voo kabel om bbox aan te sluiten
zie voor meer uileg:
http://bgctv.skynetblogs.be/#vdsl2splitterbeschrijving
Reputatie 1
Ok bedankt voor info
Reputatie 1
Kheb nog 1 vraagje,ik heb juist dat dun kabeltje van de modem naar de wandcontact doos bekeken en eens uitgetrokken en zag op de rj11 stekertje dat dit maar 2 polig is en de modem 4polig aan kan?en de splitter/filter tf2007 4 polig is.weet je hoe dit komt?
Of je stekkertje nu 2polig is of 4 polig speelt geen rol aangezien je toch maar twee draadjes gebruikt om het signaal te transporteren, dus worden er maar 2 polen / pinnetjes gebruikt voor het signaal.
NB: RJ11 (heeft 6 Posities en 4 Contacten)  ca. 10mm breed

Reageer