6 de x op rij factuur verkeerd

  • 28 May 2017
  • 6 reacties
  • 242 Bekeken

voor de zoveelste x de factuur verkeerd, moedeloos word ik er van.
elke x de uitleg u abbo word 2 x aangerekend en dit komt in orde.
toch niet, ik bel ook zelf niet meer vanaf nu. genoeg tijd ingestoken.

klantnr 613901451

teveel aangerkend
familus m 68.25euro (dubbel)
gsm nr van mij 15euro (dubbel, gsm eindigd op 15)

betaal enkel bij juiste bedrag, maak er me niet druk meer in.
aan jullie om het op te lossen proximus.
ook had ik graag geweten wat mijn eventuele uitstapkosten zouden zijn

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Kristof,

Ik heb meteen een nieuw dossier 29555552 opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Je mag de domiciliering annuleren want ik heb genoteerd dat je de factuur voorlopig niet moet betalen.

We houden je zeker op de hoogte.

Alvast de excuses voor het ongemak

Mvg,

Koen
Beste,

De factuur is voor de 7de x mis.
Wanneer stopt dit...
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kristof,

IT Ticket IM8233774 is hiervoor nog in behandeling, onze IT-dienst zoekt een oplossing...

Ik kan de domiciliering niet meer onderbreken, zie ik, verwittig jij de bank dat ze de betaling niet uitvoeren?

Dan plaats ik de factuur in betwisting en hoeft die voorlopig niet betaald te worden tot definitieve oplossing.

Groetjes,

HeidiE
klantnummer 608341009 - Na 3 telefonische contacten en 6 e-mails wordt nog steeds Pulse to GSM basic aangerekend. 5 x antwoord gekregen van PROXIMUS dat het dadelijk zou worden gewijzigd. Administratief zou het in orde zijn maar probleem zou bij de IT-dienst liggen ???? Abonnement vaste lijn opzeggen laatste reddingsmiddel?
Reputatie 7
Badge +3
Dag meme hélène,

Klopt, er is nu inderdaad een IT ticket opgemaakt om dit definitief op te lossen, onze IT'ers doen het nodige.

In tussentijd corrigeer ik factuur 6736908110 en creditnota 6793402493 volgt!

Ik begrijp je frustratie, sinds de aanpassing van ons facturatiesysteem blijven om onduidelijke redenen op de achtergrond opties actief, waarvan wij denken dat ze stopgezet zijn. Ononze excuses dat het daardoor lijkt alsof wij eerder foutieve info hebben doorgegeven.

Zodra het IT ticket is opgelost krijg je van ons een belletje, bedankt voor je geduld!

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
*onze excuses moet dat zijn, mijn vingers zijn soms sneller dan het licht... nu onze It'ers nog! 😉

Reageer