4K decorder

  • 12 January 2017
  • 9 reacties
  • 419 Bekeken

Wordt het niet tijd dat jullie proximus ook met een 4 k decorder op de markt gaan komen, telenet gaat binnen enkele maanden met hun 4 k decorder komen van jullie kant is er geen geluid of hoor je er niets over.Ik heb gebeld naar jullie diensten de ene zegt dat jullie aan testen zijn de andere dienst zegt dat het niet aan de orde is en dat jullie zeker de komende jaar en mss volgend jaar ook niet aan denken om 4 k decorder te lanceren. Wat is er hier van waar en niet ik zou het graag willen weten als jullie niet van plan zijn op 4 k decorder te lanceren ben ik mss wel van plan om neer telenet te gaan,en dat zou ik spijtig vinden

9 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Misschien toch liever eerst ALLE zenders in full HD uitzenden - vooraleer naar 4K over te gaan?
zodus u mening is telenet verder weg laten lopen in de technolgie juist het zelfde met internet is gebeurd
Misschien toch liever eerst ALLE zenders in full HD uitzenden - vooraleer naar 4K over te gaan?
+1
Reputatie 6
Badge +1
Ik denk ze daar al verder mee zijn dan ze zeggen. De concurrentie leest ook mee. Maar inderdaad, graag eerst eens een deftige uitbreiding van HD aanbod. Bijna alle nieuwe TV's zijn 4k, heb er nu ook één, maar verwacht tegen dat dit in gebruik zal zijn ik allang weer een andere zal hebben.
Reputatie 6
Badge +3
Wel even opletten, Telenet heeft inderdaad een 4K decoder aangekondigd, maar ook al vermeld dat ze nog niet weten of ze wel in 4K zullen uitzenden, dus veel heb je er dan ook niet aan hé. Dus ik hoop dat wanneer Proximus met hun volgende decoder komt dat het wel een nuttige toevoeging is.
Ze zullen elkaar toch weer wel een beetje volgen zeker, denk je dat ook niet 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Wel even opletten, Telenet heeft inderdaad een 4K decoder aangekondigd, maar ook al vermeld dat ze nog niet weten of ze wel in 4K zullen uitzenden, dus veel heb je er dan ook niet aan hé. Dus ik hoop dat wanneer Proximus met hun volgende decoder komt dat het wel een nuttige toevoeging is.
Als geen enkele TV zender in 4K uitzendt dan kan geen enkel provider ook in 4K doorzenden.
Reputatie 7
Badge +1
Ik denk ze daar al verder mee zijn dan ze zeggen. De concurrentie leest ook mee. Maar inderdaad, graag eerst eens een deftige uitbreiding van HD aanbod. Bijna alle nieuwe TV's zijn 4k, heb er nu ook één, maar verwacht tegen dat dit in gebruik zal zijn ik allang weer een andere zal hebben.
Uiteraard zal 4K de norm worden in TV-land. HD ready is ook geleidelijk uit het aanbod verdwenen na het lanceren van full HD, al wordt er nu nog altijd niet écht in full HD uitgezonden (1080p). De kwaliteit van de "upscaling" speelt hier ook een rol. Het fijnere raster van 4K is vooral bij de tegenwoordige grote schermen van 55 en 65' van belang. Net zoals full HD maar eerder boven de 40' écht goed zichtbaar is (afhankelijk van de kijkafstand uiteraard).
Sinds kort een tv met 4K-ondersteuning. Als je kijkt naar 4K-films, amai, knap!
1080p Full HD is ook niet slecht. Je voelt hem komen...
Dat er maar rap werk gemaakt wordt van, om te beginnen, 1080p.
Het zou in België-land een hele, hele stap vooruit zijn.
En als Proximus er eerst mee zou beginnen (geleidelijke uitrol), geef je de concurrentie zowaar het nakijken.

Reageer