3 dagen ok en de miserie begint weer...

  • 22 August 2017
  • 27 reacties
  • 932 Bekeken

Zaterdag is het eindelijk gelukt, na 2 dagen verlof te verprutsen aan het bellen naar de Proximus klantendienst, om in te liggen bij Wanagogo op tablet en smartphone. Er bleek een probleem te zijn met de Proximus tv app dat enkel door specialist kon opgelost worden. Vol goede moed begonnen we te downloaden aangezien we maandag op reis vertrokken. Tot deze middag konden we alle gedownloade content bekijken, en toen was het mooie liedje wéér uit: we blijken geen abonnee te zijn v een wanagogo pass en inloggen bij myproximus tv lukt ook weer niet. Groot verdriet bij de kinderen s avonds nu we hun boeken niet kunnen voorlezen... merci Proximus.... ?

27 reacties

Dag Wim, ja het werkt eindelijk, bedankt... en hopelijk ook langer dan 24u deze keer... wat was de oorzaak?
Reputatie 7
Badge +4
Blijkbaar was het bij wanegogo(studio 100) niet goed actief geplaatst en gaven zei het door dat je geen abonnement had. Dit is nu door hen aangepast.

Reageer