Vraag

zwart beeldscherm

  • 7 December 2022
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Hallo,

 

ik heb sinds dinsdag een nieuwe decorder van Android. Nu heb ik deze geïnstalleerd met alle toegevoegde kabels. En steeds krijg ik een zwart tv scherm - wel geluid en ook de menu kan ik zien. Ik heb al vanalles geprobeerd. 

  • heropstarten 
  • resetten
  • wifi box aan en uit schakelen
  • nieuwe HDMI kabel
  • fabrieks instellingen 
  • ….

iemand toch nog een idee wat het zou kunnen zijn?

ik heb dinsdag al gebeld met proximus en ze hebben een nieuw toestel opgestuurd maar het blijft hetzelfde. 

mvg, Axelle 
 


3 reacties

Hoe is je configuratie,  is de V7 decoder rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan de bbox3

Als je de bijgeleverde HDMI kabel gebruikt is dit al in orde, maar mss moet je de bbox ook eens resetten = 20 sec het resetknopje ingedrukt blijven houden en dan pas lossen (indien je dit nog niet gedaan hebt)

Hoe is je configuratie,  is de V7 decoder rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan de bbox3

Als je de bijgeleverde HDMI kabel gebruikt is dit al in orde, maar mss moet je de bbox ook eens resetten = 20 sec het resetknopje ingedrukt blijven houden en dan pas lossen (indien je dit nog niet gedaan hebt)


ik heb de box deze morgen gereset en de Decoder ook terug opnieuw laten opstarten, jammer genoeg is het daarmee niet opgelost. 
de decorder is niet rechtstreeks verbonden met de bbox, er komt een kabel uit de muur daarvoor. 

Kun je eventueel de decoder voorlopig als test met een losse (lange) utp netwerkkabel rechtstreeks aan de bbox verbinden om te zien of het dan werkt.

Reageer