Vraag

Zwaar beledigd

  • 21 February 2018
  • 0 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Dat het fout kan lopen: wet van murphy en menselijke fouten mààr dàt is niet mijn schuld.
Ik heb geprobeerd er te blijven in geloven, helaas ziet men dat er inderdaad zeer veel is fout gelopen wat niet had mogen fout lopen.
Krijg ik op de koop toe telefoon: waarin men zegt dat mijn tariefplan FIX ( wat ik nooit heb gehad ) volledig is afgesloten, ik heb haast geen woord kunnen zeggen en men beweerd dat men klanten zoals mij liever kwijt dan rijk is en dat men er op rekent dat ik alvast nooit meer terug keer naar Proximus.
Blijkbaar was deze niet op de hoogte van mijn lopende dossier ombudsdienst.
Mijn beheerder weet niets van oproepen naar een gsm want alles verloopt via hem en hij zelf regelt alles. Er zouden nog dossiers open staan kon men ook zien.
Mijn easy-switch is nog aan het doorlopen en er is nog een bedrag in mijn voordeel. Dat zou overgemaakt worden op de rekening.
Voor mijn ES geen UPS stickers ontvangen ( zou die ZEKER vandaag ontvangen ), alles gisteren ingegeven in shop, modem en decoder zijn al doorgestroomd als ingeleverd.

Met de gsm zijn er opnieuw problemen overdracht naar andere operator werd door PX geweigerd.

0 reacties

Geen reactie

Reageer