Vraag

Zender logo in TV gids

  • 4 June 2021
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste mensen,

Is het nu bij mij alleen, en zelfs na een totale reset van de decoder, maar in de tv gids zijn er meerdere zenders waarvan het logo niet te zien is en dat is niet echt praktisch….

Nog iemand met dit probleem of hoe lossen wij/jullie dat op?

JP


6 reacties

nee het is niet bij u alleen, hier bij mij net het zelfde.
Dus werk aan de winkel bij Proximus.

Reputatie 1
Badge

Ok dank u wel Martin, dan moet ik mezelf niet zot zoeken……

 

Reputatie 7
Badge +5

@Choreftis en @Martin We zijn er vanop de hoogte en het wordt onderzocht door onze collega’s.

@Choreftis en @Martin We zijn er vanop de hoogte en het wordt onderzocht door onze collega’s.

Wordt er terwijl ook gekeken om eindelijk een deftige/bruikbare tv gids te implementeren? Je weet wel, iets waar je gewoon een duidelijk overzicht krijgt over meerdere zenders, niets speciaal, gewoon de meest basic functionaliteit. Iets dat vroeger bestond tot iemand, die duidelijk zelf nooit tv kijkt, heeft beslist om dit te vervangen..

Reputatie 7
Badge +4

@Choreftis en @Martin We zijn er vanop de hoogte en het wordt onderzocht door onze collega’s.

Wordt er terwijl ook gekeken om eindelijk een deftige/bruikbare tv gids te implementeren? Je weet wel, iets waar je gewoon een duidelijk overzicht krijgt over meerdere zenders, niets speciaal, gewoon de meest basic functionaliteit. Iets dat vroeger bestond tot iemand, die duidelijk zelf nooit tv kijkt, heeft beslist om dit te vervangen..

ik geef je feedback door naar onze tv teams

Badge

Hier hetzelfde probleem: V6 decoder.
Ook de foto’s van opgenomen of geprogrammeerde opnames zijn regelmatig verdwijnen.

Reageer