Vraag

Zender hernummering na een tijd ongedaan gemaakt...


Reputatie 2
Badge +1
Hallo,

Net als elke Proximus klant werd vorige week de zenders weer van plaats veranderd...
Nu, wanneer ik de zenders terug wil aanpassen likt dit, maar na een uurtje kom ik tot de constatie dat sommige zenders terug van plaats worden verwisseld...
Dit maakt het onmogelijk om mijn volgorde er door te krijgen en dit begint echt op mijn zenuwen te werken...

Ik heb reeds de decoder gereset, ik heb reeds de truc geprobeerd van de eerste 15 zenders eerst te verplaatsen...

Ik ben ten einde raad en begin serieus over na te denken om een andere provider te nemen voor tv...

Iemand nog tips of raad of mensen met hetzelfde probleem ?

34 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik zie geen enkele zender meer waarvan ik geen abo heb, dus het probleem zal daarmee gerelateerd zijn vermoed ik ?
Als je geen boeket hebt, dan neem ik aan dat het de bedoeling is dat je deze zenders ook niet te zien krijgt? Kan je even precies vermelden wat er verkeerd loopt?
Reputatie 2
Badge +1
Als je geen boeket hebt, dan neem ik aan dat het de bedoeling is dat je deze zenders ook niet te zien krijgt? Kan je even precies vermelden wat er verkeerd loopt?

Wel tot op vandaag had ik in mijn tv gids alle zenders beschikbaar, weliswaar de zenders waarvan ik geen abo had waren grayed-out...

Hoort het zo om de zenders waarvan je geen abo hebt , ze niet grayed-out zichtbaar zijn in je lijst ?

Morgen ga ik er eens tijd in steken om de rest correct te zetten... ?
Kan je even kijken of dat nu ook nog het geval is? Mogelijks moet je wel eerst jouw decoder herstarten.
Reputatie 2
Badge +1
Kan je even kijken of dat nu ook nog het geval is? Mogelijks moet je wel eerst jouw decoder herstarten.

Wat is normaal ?
Alle zenders zichtbaar maar zenders waarvan geen abo grayed out of enkel de beschikbare zenders ?
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Proximus ?
ter info: bij mij zie ik dat de zenders waarop ik niet geabonneerd ben 'grayed out' staan...
Reputatie 2
Badge +1
Proximus,
Hoe zou het moeten zijn ?
Grayed-out of niet zichtbaar ?

Graag een officieel statement hierover en wat leer feedback in mijn specifiek geval...

De zendervolgorde blijkt opgelost te zijn maar nu wens ik deze info mocht ik later een abo pakken op één van de zenders...
Reputatie 7
Badge +4
Als ik het goed begrijp blijven je zenders nu wel in de juiste volgorde staan, maar is er enkel nog een probleem met 11 ?
In je standaardabonnement zit "11 Zoom NL" op zender 650 en "Eurosport" op 680 en 682 "Sport 10 NL". Je hebt inderdaad geen abonnement op sportzenders, dus andere sportzenders zijn er niet.

Reageer