Vraag

Zender Esports verdwijnt op 30/6?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal en Beste Proximus,

Het stond op mijn factuur, de zender Esports verdwijnt vanaf 30/6, natuurlijk zoals altijd buiten de wil om van Proximus, komt er een nieuwe zender in de plaats? Ik ben benieuwd?

Wat zal de volgende zender zijn, ik weet het al, France4 want die stopt met uitzenden op 9/8/2020.

Ik ben benieuwd welke zenders er nog zullen verdwijnen, voor de rest is Proximus fantastisch goed bezig, Proficiat!

Een zeer tevreden gebruiker

Timm1983


20 reacties

Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal en Beste Proximus,

Het stond op mijn factuur, de zender Esports verdwijnt vanaf 30/6, natuurlijk zoals altijd buiten de wil om van Proximus, komt er een nieuwe zender in de plaats? Ik ben benieuwd?

Wat zal de volgende zender zijn, ik weet het al, France4 want die stopt met uitzenden op 9/8/2020.

Ik ben benieuwd welke zenders er nog zullen verdwijnen, voor de rest is Proximus fantastisch goed bezig, Proficiat!

Een zeer tevreden gebruiker

Timm1983


Neem dan IP TV hé, daar zal je geen zenders op te kort komen.

Reputatie 6
Badge +2

IP TV ziet er in Belgie nog niet echt rooskleurig uit! En verhuizen naar Nederland? Neen bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Timm1983 Momenteel hebben wij nog geen informatie over een andere zender dat hiervoor in de plaats zou komen. Mocht dit toch gebeuren, zal die via de nodige kanalen worden gecommuniceerd. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +1

Graag 192 TV……

En geen brol zoals Esports ...

 

Proximus

Welke zender(s) komen nu in de plaats? Op 30/6 verdwijnt ESports TV? Want we zijn bijna 1/7, ik neem aan dat jullie toch al weten dat we binnenkort nog zenders mogen missen, France4, Stingray hits, Vice tv.

Wordt de prijs van het basispakket TV dan ook automatisch verlaagt?

Dan hebben we weer mooi enkele infokanalen erbij na het wegvallen van deze zenders, heel mooi!

Of van welke voordelen mogen we genieten in juli, want de coronacrisis is nog niet voorbij. Want dat kan gerust nog duren tot t einde van t jaar.

Timm1983

Reputatie 2
Badge

IP TV ziet er in Belgie nog niet echt rooskleurig uit! En verhuizen naar Nederland? Neen bedankt!

Ik hoef niet te zoeken op ecosia, want dat vind ik brol. Daar bij ik denk dat je met 70 zenders in België nog altijd meer hebt dan nu. Enkel moet je weten waar je koopt, en of het de goede kwaliteit is en al die streams, zijn gestolen, en dus ook verboden en illegaal. In Nederland is IP TV veel bekender dan hier, maar daar is er een heuse heksenjacht door een groep die zich Brein noemt. En die verkopers voor de rechtbank sleurt. Bij ons is dit niet zo een gevaar. Maar met IP TV kan je dus ook de commerciële zenders zien. Ook  bevatten sommigen tot zelfs 20000 zenders en meer tot wel 30000. Als je natuurlijk weet waar zoeken, en ik zeg wel hoe meer zenders hoe minder er zullen van gaan. Dus abonnementen van 6000-10000 zijn het beste. En als je niet het handegste bent, kan je best een box kopen met ineens het abonnement er in. En het leuke is natuurlijk dat op de meeste modellen apps en films staan, en nog veel meer.

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge

IP TV ziet er in Belgie nog niet echt rooskleurig uit! En verhuizen naar Nederland? Neen bedankt!

Ik hoef niet te zoeken op ecosia, want dat vind ik brol. Daar bij ik denk dat je met 70 zenders in België nog altijd meer hebt dan nu. Enkel moet je weten waar je koopt, en of het de goede kwaliteit is en al die streams, zijn gestolen, en dus ook verboden en illegaal. In Nederland is IP TV veel bekender dan hier, maar daar is er een heuse heksenjacht door een groep die zich Brein noemt. En die verkopers voor de rechtbank sleurt. Bij ons is dit niet zo een gevaar. Maar met IP TV kan je dus ook de commerciële zenders zien. Ook  bevatten sommigen tot zelfs 20000 zenders en meer tot wel 30000. Als je natuurlijk weet waar zoeken, en ik zeg wel hoe meer zenders hoe minder er zullen van gaan. Dus abonnementen van 6000-10000 zijn het beste. En als je niet het handegste bent, kan je best een box kopen met ineens het abonnement er in. En het leuke is natuurlijk dat op de meeste modellen apps en films staan, en nog veel meer.

 

 

 

 

l toch zien het gaat niet veel langer dan 5 jaar duren of er zal enkel via schotel en IP TV gekeken wordenIP TV ziet er in Belgie nog niet echt rooskleurig uit! En verhuizen naar Nederland? Neen bedankt!

Ik hoef niet te zoeken op ecosia, want dat vind ik brol. Daar bij ik denk dat je met 70 zenders in België nog altijd meer hebt dan nu. Enkel moet je weten waar je koopt, en of het de goede kwaliteit is en al die streams, zijn gestolen, en dus ook verboden en illegaal. In Nederland is IP TV veel bekender dan hier, maar daar is er een heuse heksenjacht door een groep die zich Brein noemt. En die verkopers voor de rechtbank sleurt. Bij ons is dit niet zo een gevaar. Maar met IP TV kan je dus ook de commerciële zenders zien. Ook  bevatten sommigen tot zelfs 20000 zenders en meer tot wel 30000. Als je natuurlijk weet waar zoeken, en ik zeg wel hoe meer zenders hoe minder er zullen van gaan. Dus abonnementen van 6000-10000 zijn het beste. En als je niet het handegste bent, kan je best een box kopen met ineens het abonnement er in. En het leuke is natuurlijk dat op de meeste modellen apps en films staan, en nog veel meer. Wat vind ik leuk? Ik weet al wel langer dan vandaag dat Proximus duurder is dan Telenet. Dus waarom zou je dan niet IP TV nemen daar heb je gratis films die je natuurlijk bij Telenet ook hebt, maar daar zitten ze wel in een formule met extra zenders. Maar dat systheem bij Proximus stamt nog af van in de Oertijd met de Hottentotten. Want door al die verschillende pakketen maakt dit het juist zo duur. En je zal het zien het zal geen 5 jaar duren, of er zal nog enkel met de schotel en IP TV worden gezien.

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Proximus

Welke zender(s) komen nu in de plaats? Op 30/6 verdwijnt ESports TV? Want we zijn bijna 1/7, ik neem aan dat jullie toch al weten dat we binnenkort nog zenders mogen missen, France4, Stingray hits, Vice tv.

Wordt de prijs van het basispakket TV dan ook automatisch verlaagt?

Dan hebben we weer mooi enkele infokanalen erbij na het wegvallen van deze zenders, heel mooi!

Of van welke voordelen mogen we genieten in juli, want de coronacrisis is nog niet voorbij. Want dat kan gerust nog duren tot t einde van t jaar.

Timm1983

Deze beslissingen werden buiten de wil van Proximus om genomen. We stellen alles in het werk om aantrekkelijke zenders aan te bieden. Indien er nieuwigheden te melden zijn, zal dat gebeuren via de gebruikelijke kanalen.
Groetjes,
Antonella

Ok. Franse zenders zijn ook welkom. W9 6Ter of M6. Of nog enkele duitse erbij zou ook leuk zijn wdr. Sat1 pro7 rtl2 of vox.

Of eindelijk eens ard en 2df in hd! 

Timm1983

Hallo allemaal

Nog meer goed nieuws, en daar wist ik niet van, sedert 1/7 is ook de Franse zender M6 Boutique gestopt. M6 Boutique was te bekijken op kanaal 338, daar is nu het infokanaal te zien.

Het zoveelste, het mag echt gaan stoppen met die zenders die stoppen.

Welke zenders komen dan in de plaats ter vervanging van Esports TV en M6 Boutique?

En binnenkort stoppen ook Vice TV en stringray Hits.

Het basispakket vermagert op korte tijd, ik ben zeer benieuwd wat er in de plaats zal komen en wanneer, want dat kan ook nog maanden duren?

Timm1983

Reputatie 7
Badge +3

Vanaf 01/07/20 verdwijnt de zender M6 Boutique uit ons basis tv-aanbod.

Deze beslissing werd buiten de wil van Proximus om genomen. Klanten worden geïnformeerd op hun factuur van juli.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge

IP TV ziet er in Belgie nog niet echt rooskleurig uit! En verhuizen naar Nederland? Neen bedankt!

Ik hoef niet te zoeken op ecosia, want dat vind ik brol. Daar bij ik denk dat je met 70 zenders in België nog altijd meer hebt dan nu. Enkel moet je weten waar je koopt, en of het de goede kwaliteit is en al die streams, zijn gestolen, en dus ook verboden en illegaal. In Nederland is IP TV veel bekender dan hier, maar daar is er een heuse heksenjacht door een groep die zich Brein noemt. En die verkopers voor de rechtbank sleurt. Bij ons is dit niet zo een gevaar. Maar met IP TV kan je dus ook de commerciële zenders zien. Ook  bevatten sommigen tot zelfs 20000 zenders en meer tot wel 30000. Als je natuurlijk weet waar zoeken, en ik zeg wel hoe meer zenders hoe minder er zullen van gaan. Dus abonnementen van 6000-10000 zijn het beste. En als je niet het handegste bent, kan je best een box kopen met ineens het abonnement er in. En het leuke is natuurlijk dat op de meeste modellen apps en films staan, en nog veel meer.

 

 

 

 

l toch zien het gaat niet veel langer dan 5 jaar duren of er zal enkel via schotel en IP TV gekeken wordenIP TV ziet er in Belgie nog niet echt rooskleurig uit! En verhuizen naar Nederland? Neen bedankt!

Ik hoef niet te zoeken op ecosia, want dat vind ik brol. Daar bij ik denk dat je met 70 zenders in België nog altijd meer hebt dan nu. Enkel moet je weten waar je koopt, en of het de goede kwaliteit is en al die streams, zijn gestolen, en dus ook verboden en illegaal. In Nederland is IP TV veel bekender dan hier, maar daar is er een heuse heksenjacht door een groep die zich Brein noemt. En die verkopers voor de rechtbank sleurt. Bij ons is dit niet zo een gevaar. Maar met IP TV kan je dus ook de commerciële zenders zien. Ook  bevatten sommigen tot zelfs 20000 zenders en meer tot wel 30000. Als je natuurlijk weet waar zoeken, en ik zeg wel hoe meer zenders hoe minder er zullen van gaan. Dus abonnementen van 6000-10000 zijn het beste. En als je niet het handegste bent, kan je best een box kopen met ineens het abonnement er in. En het leuke is natuurlijk dat op de meeste modellen apps en films staan, en nog veel meer. Wat vind ik leuk? Ik weet al wel langer dan vandaag dat Proximus duurder is dan Telenet. Dus waarom zou je dan niet IP TV nemen daar heb je gratis films die je natuurlijk bij Telenet ook hebt, maar daar zitten ze wel in een formule met extra zenders. Maar dat systheem bij Proximus stamt nog af van in de Oertijd met de Hottentotten. Want door al die verschillende pakketen maakt dit het juist zo duur. En je zal het zien het zal geen 5 jaar duren, of er zal nog enkel met de schotel en IP TV worden gezien.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge

IP TV ziet er in Belgie nog niet echt rooskleurig uit! En verhuizen naar Nederland? Neen bedankt!

Ik hoef niet te zoeken op ecosia, want dat vind ik brol. Daar bij ik denk dat je met 70 zenders in België nog altijd meer hebt dan nu. Enkel moet je weten waar je koopt, en of het de goede kwaliteit is en al die streams, zijn gestolen, en dus ook verboden en illegaal. In Nederland is IP TV veel bekender dan hier, maar daar is er een heuse heksenjacht door een groep die zich Brein noemt. En die verkopers voor de rechtbank sleurt. Bij ons is dit niet zo een gevaar. Maar met IP TV kan je dus ook de commerciële zenders zien. Ook  bevatten sommigen tot zelfs 20000 zenders en meer tot wel 30000. Als je natuurlijk weet waar zoeken, en ik zeg wel hoe meer zenders hoe minder er zullen van gaan. Dus abonnementen van 6000-10000 zijn het beste. En als je niet het handegste bent, kan je best een box kopen met ineens het abonnement er in. En het leuke is natuurlijk dat op de meeste modellen apps en films staan, en nog veel meer.

 

 

 

 

l toch zien het gaat niet veel langer dan 5 jaar duren of er zal enkel via schotel en IP TV gekeken wordenIP TV ziet er in Belgie nog niet echt rooskleurig uit! En verhuizen naar Nederland? Neen bedankt!

Ik hoef niet te zoeken op ecosia, want dat vind ik brol. Daar bij ik denk dat je met 70 zenders in België nog altijd meer hebt dan nu. Enkel moet je weten waar je koopt, en of het de goede kwaliteit is en al die streams, zijn gestolen, en dus ook verboden en illegaal. In Nederland is IP TV veel bekender dan hier, maar daar is er een heuse heksenjacht door een groep die zich Brein noemt. En die verkopers voor de rechtbank sleurt. Bij ons is dit niet zo een gevaar. Maar met IP TV kan je dus ook de commerciële zenders zien. Ook  bevatten sommigen tot zelfs 20000 zenders en meer tot wel 30000. Als je natuurlijk weet waar zoeken, en ik zeg wel hoe meer zenders hoe minder er zullen van gaan. Dus abonnementen van 6000-10000 zijn het beste. En als je niet het handegste bent, kan je best een box kopen met ineens het abonnement er in. En het leuke is natuurlijk dat op de meeste modellen apps en films staan, en nog veel meer. Wat vind ik leuk? Ik weet al wel langer dan vandaag dat Proximus duurder is dan Telenet. Dus waarom zou je dan niet IP TV nemen daar heb je gratis films die je natuurlijk bij Telenet ook hebt, maar daar zitten ze wel in een formule met extra zenders. Maar dat systheem bij Proximus stamt nog af van in de Oertijd met de Hottentotten. Want door al die verschillende pakketen maakt dit het juist zo duur. En je zal het zien het zal geen 5 jaar duren, of er zal nog enkel met de schotel en IP TV worden gezien.

Ik denk dat velen niet eens weten wat IP TV is maar dat moeten zij natuurlijk maar weten. Je mag blij zijn dat het in België niet zo bekend is als in Nederland, anders had de overheid daar al lang een stokje onder gestoken naar dat illegaal kijken naar films en apps. Niet zozeer naar die zenders, want er zitten velen op een schotel ook, hier zijn er enkel meer omdat velen te zien zijn van de andere kant van de aarde. En een schotel kan niet voorbij de horizon kijken. Maar ik denk dat velen denken dat je hier woont dat je dan geen IP TV kan zien omdat het hier niet bekent is. Koop een ontvanger met abonnement, en je ziet juist evenveel zenders als een Duitser die het zelfde als jij hebt. En er bestaan meer dan 70 Belgische IP zenders.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben echt blij dat iemand zo veel commentaar heeft op een paar lijntjes van mij.  

Allerbeste Proximus,
Nog eens nagedacht over het toevoegen van nieuwe zenders? We zijn sedert 1/7 M6 Boutique kwijt en E-Sports, binnenkort verdwijnen er nog zenders, Vice TV, Stingray Hits en France4, dus nu zijn jullie wat voorbereid, misschien wordt het eens het moment om zenders aan te bieden in het basispakket, die de concurrentie niet aanbiedt, daarmee hebben jullie weer een stapje voor!

Meer zenders in het gewone entertainment NL zijn meer dan welkom, voor 3 extra zenders (BBC Prime, Fox, discovery ID), betaal ik maandelijks voor € 6,57. Dat is dan per jaar € 78,84 voor 3 zenders meer.

Timm1983

Beste Proximus,

Zijn er al nieuwe zenders bekend ter vervanging van E sports TV, Stingray Hits en Vice TV NL?

En binnenkort verdwijnt ook France4, dus nu zijn jullie al verwittigd, wat komt er in het basispakket in de plaats. Ik neem aan dat de prijs van het basispakket digitale TV dan vanzelfsprekend wat goedkoper wordt indien er geen nieuwe zenders zouden bijkomen?

Timm1983

Reputatie 4
Badge +1

Typisch , overal hetzelfde liedje ,zenders weg , niets in de plaats

prijs onveranderd ,voor minder …

Waarom geen 192 TV ipv Stingray  ?

Toffe zender , kijk die nu via app…

En Proximus al is na gedacht over toevoegen HD zenders ,want ook op dit front ...al lange tijd stil …….

 

 

Idem voor stingray hits nl en fr… goede muziekzender weg… dat is voor te wenen gewoon… echt triest... 

Reputatie 2
Badge

Dat ze Melody tv in de plaats zetten in plaats voor in een betalend pakket te plaatsen dan hebben we die toch ter compensatie van een muziekzender die verdwijnt.

Reputatie 7
Badge +3

Deze informatie werd ons doorgegeven door de bevoegde dienst:

Er zijn verschillende redenen waarom een zender kan wegvallen, een daarvan is dat de zender zelf beslist om te stoppen.  Dit is de afgelopen tijd meermaals gebeurd (vb: ViceTV_NL – Stingray Hits - ….).

France4 zal niet tot nader order niet verdwijnen. Voor E Sports TV zijn we aan het kijken voor een alternatief maar daar kunnen we vandaag geen details over communiceren.

Het is verder onze missie om steeds de meest relevante content op een eenvoudige en aantrekkelijke manier naar onze klanten te brengen via ons Proximus Pickx plarform.  Daarom blijven we constant kijken hoe we ons aanbod zo aantrekkelijk mogelijk kunnen maken.

Groetjes,
Antonella

Reageer