Zender een stopt al om 23.30?

  • 31 July 2019
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dag iedereen
De zender een stopt al om 23u30 op ma di woe do za en zo met uitzenden. Blijkbaar kunnen ze niet rap genoeg beginnen met hun heruitzendingen van het journaal? Want alles begint een half uur vroeger. Ik heb nog nooit geweten dat een om 23.30 al begint met het nieuws te heruitzenden. Dit is sedert deze week blijkbaar iets nieuws. Soms waren er rond 23.30 op canvas ook geen uitzendingen meer na 23.30. Een gaat die zelfde toer op zeker?
Hopelijk richt een eens een eigen nieuwskanaal op. Vrt nieuws 24.
En een eigen sporza kanaal 24u per dag sport. En een eigen ketnet junior kanaal voor de fans.
Ik ga alsmaar vroeger gaan slapen.
Toch mooi deze zomer op een.
Er mag nog heel wat veranderen in medialand. Tegen 2050 zeker?
Tegenwoordig is het nieuws gratis opvraagbaar via Telenet en Proximus. Waarom dan geen herhalingen van gewone programmas s nachts. De duitse en franse zenders weten wel wat uit te zenden ipv herhalingen van het journaal.
Gelukkig doet vtm het beter.
Timm1983

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat één en Canvas al om 23u30 stoppen met uitzenden zijn louter besparingen die de VRT van de Vlaamse regering opgelegd krijgt.
En sedert deze week begonnen de herhalingen van de kampioenen om 19u50 of 19u55 ipv sedert augustus om 19u40. Waarschijnlijk is er ineens meer te vertellen in het nieuws. Dat het ineens de laatste week van augustus wel wat later kan.
Ook het nieuwe tv seizoen van tv1 zier er zo veel belovend uit.
Ik kijk er echt al naar uit! Amai!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tim, dit vrees ik ook. Proximus heeft helaas niets te beslissen over wat zenders gaan uitzenden. Wat je gerust kan doen is veel opnemen op de zender en om 23.30u deze gaan bekijken! 😉 Zo hoef je je zeker niet te vervelen!

Fijne dag nog!

Grtjs,

Charlotte
ik denk dat je hiervoor best eens aan de deur van EEN gaat aankloppen.