Vraag

zelf kiezen waar tv kanalen staan


Reputatie 2

ik zou graag zelf beslissen waar mijn posten staan en niet jullie ???

wij bekijken geen franstalige posten en toch staan deze tussen onze dagdagelijkse posten ...laat ons zoals voorheen zelf beslissen waar wat staat en niet diene voorgeprogrammeerde ch*t .

 


15 reacties

Je kunt wel de zendervolgorde zelf instellen

Reputatie 3
Badge

Kan enkel op oude boxen 

Reputatie 2

Je kunt wel de zendervolgorde zelf instellen

toch niet hoor alleen de voorgeprogrammeerde Nederlandstalig of Franstalig voorkeurslijst en deze trekt echt sorry  op niets ...

Reputatie 2

Kan enkel op oude boxen 

echt hé en dit is niet leuk 

 

Ben ik gelukkig met mijn v5-compact decodertje daar kun je dat allemaal zonder problemen :relaxed:

Reputatie 3
Badge

Men is er naar schijnt mee bezig. Vroeger kon het ook op de nieuwe maar er zaten structurele fouten in. Zoals instellingen weg na reset. Dus denk dat ze (hopelijk) alles eerst oplossen. Niets zo irritant dan dat er dan toch iets is maar volledig fout. 

Dat was zo met de v5 in het begin ook na reset en nochtans zeggen ze altijd dat een ezel zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot :smiley:

Ik ben nog een van de weinigen die het geluk heeft dat op de V7 de persoonlijke hernummering van de oude v5 werd overgenomen.

Alleen het nieuwe Play 7 staat ergens achteraan te bungelen, maar dat is een zender die me toch niet interesseert. Het is nu wel bij elke reboot en update bang afwachten of die hernummering niet verdwijnt. Tot nu toe lukt het nog. 🤞

Ze hebben helaas bij de laatste update (alweer en ondanks alle beloftes) weinig of geen rekening gehouden met onze frustraties en verlangens. Dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst.

Reputatie 2

Ik ben nog een van de weinigen die het geluk heeft dat op de V7 de persoonlijke hernummering van de oude v5 werd overgenomen.

Alleen het nieuwe Play 7 staat ergens achteraan te bungelen, maar dat is een zender die me toch niet interesseert. Het is nu wel bij elke reboot en update bang afwachten of die hernummering niet verdwijnt. Tot nu toe lukt het nog. 🤞

Ze hebben helaas bij de laatste update (alweer en ondanks alle beloftes) weinig of geen rekening gehouden met onze frustraties en verlangens. Dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst.

Dat was hier ook tot de  update...

Reputatie 7
Badge +5

@pascalensigrid Voorlopig is het hernummeren van de zenders niet mogelijk. Je kan ze wel in je favorieten zetten.

Reputatie 3
Badge

Ja maar die favorieten werken ook niet echt goed vind ik

 

Reputatie 2

Das waar 

Die favorieten die je kan markeren dat deugt ook van geen kanten.... overweeg om weer over te stappen naar andere provider want met die franse posten zijn we echt niets en nu staan ze nog eens van voor ook pfffff

Reputatie 7
Badge +5

@pascalensigrid Je kan normaal wel kiezen voor de alternatieve nederlandstalige lijst waar de nederlandstalige zenders vooraan staan.

@pascalensigrid Je kan natuurlijk altijd overstappen of doen zoals ik, tijdelijk tot de V7 op punt staat, met de V5-compact decoder verder werken en op een smart tv kun je ook met de apps werken en anders met googlecast bvb, enfin ieder moet dit uiteraard voor zichzelf uitmaken  

Reputatie 2

@pascalensigrid Je kan normaal wel kiezen voor de alternatieve nederlandstalige lijst waar de nederlandstalige zenders vooraan staan.

Ja hebben we gedaan maar dan nog staan er Franstalige zenders

Reageer