Zeer ontevreden trouwe klant

  • 16 June 2017
  • 8 reacties
  • 422 Bekeken

Reeds mijn hele leven Belgacom / proximus klant... tot nu

Na lang aandringen door verkoopster mijn abonnementen gewijzigd naar Tuttimus..
Belofte gekregen van Affinity 15 % , alles behouden zoals het was...
3 gsm abonnnementen zouden in Tuttimus komen

Gevolg .... niets terug te vinden van 15 % korting...
Mijn allsports al 2 dagen niet te gebruiken...
2 gsm abonnementen ipv alle 3 overgezet..

ondertussen klachtencase opgemaakt gisteren ...
vandaag terug iemand aan de lijn.... mijn allsports zal er nog niet direct terug zijn....

afsluiten op 5 minuten ... terug krijgen gaat minstens 5 dagen duren...

zou graag vandaag alles terug hebben zoals het was...

anders ga ik ( lichtjes tegen mijn zin ) de concurrentie eens moeten uit testen...

een ontevreden klant

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Romeo,

Ik heb alles voor je nagekeken en er is reeds een dossier (29762463) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.

Met vriendelijke groeten

Koen
Dat weet ik beste Koen.

Maar ik had graag zo snel mogelijk mijn "all sports" terug gehad...

maar het was verkeerdelijk stopgezet na 5 minuten... en 1.5 dag later er nog niet terug aan toegevoegd...

dat blijkt dus niet zo snel te gaan... spijtig genoeg
En nog steeds niets gehoord van proximus.
Dit kan toch echt niet meer.
Reputatie 3
Badge +1
beste , dit is de manier van werken bij proximus!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Romeo,

De dossierbeheerder zal je zo snel mogelijk contacteren.

Groetjes,

HeidiE
zo snel mogelijk is natuurlijk een rekbaar begrip...

is het vandaag?
deze week?
deze maand?
dit jaar?

pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

ik heb bericht gestuurd naar je dossierbeheerder; Ze is niet elke dag aanwezig : ik heb haar gevraagd je te bellen zo vlug als ze kan (nog deze week)

excuses

groeten

Tina
Word stilaan gestoord van u klantenservice of moet k zegge zoekhetmaaruitservice?! Schandalig lang aan het lijntje gehouden bij de chat,dan doorverbonden (of toch niet?) van 15.40. tot 18.30 om precies te zijn,en nog geen antwoord of duidelijkheid!Daarvoor al 2 keer na lang wachten chat plots beëindigd?!Er zijn leukere dingen op je vrije dag niet?En als het dan nog tot een oplossing had geleid,maar helaas? Veel info,veel menu’s ,veel van vanalles,behalve hulp en oplossing bij problemen,en blijkbaar geen goede communicatie tss u diensten die me beloftes doen,waar de volgende dan weer niks van weet?! Sorry,maar Proximus sucks!!

Reageer