Beantwoord

Zeer ontevreden over Pickx

  • 28 December 2020
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Ik wil een stream bekijken op mijn smartphone via de app pickx .

Ik maak verbinding via een data-sim waar voldoende gb’s resteren en waar niks mis mee is volgens de kaart-provider .

In de app pickx / instellingen in de instelling mobiel dataverbruik ingesteld oo automatisch.

Ook heeft de sim-kaart-provider mijn smartphone instellingen doorlopen en daar is ook niks mis mee .

Als ik een stream wil bekijken zoals boven beschreven lukt dat niet en krijg ik keer op keer te zien dat ‘de de stream niet beschikbaar’ is en ‘probeer opnieuw’ .

Ik heb de app pickx al tig keren van de smartphone verwijderd en terug gedownload en geinstalleerd zonder resultaat.

Een site opzoeken via de data-sim en browser lukt probleemloos .

 

Als ik op mijn smartphone verbinding maak met wifi , dan lukt het wel dezelfde stream te bekijken .

 

Wat is er mis met pickx ? ( of met mezelf :-)  )

icon

Beste antwoord door HadewychT 19 January 2021, 18:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Jammer van je slechte ervaring. Het kan soms een instelling zijn die wij moeten activeren op je abonnement waarna het zonder problemen zou moeten werken. Hopelijk volgende keer een positievere ervaring.

Dag ,

ik kan niet zeggen of het probleem opgelost is .

Ik had de beschikking over een hoeveelheid data die ik kon gebruiken.

Ik had gehoopt hiermee van Pickx te kunnen genieten .

Omdat dit , zoals beschreven in de topic-start niet wou lukken , en op mij vraag hier ook geen oplossing kwam , heb ik het data aanbod teruggegeven .

Voorlopig heb ik geen nood meer aan internet via gsm en de ervaring met Pickx zal deze nood zeker niet doen terugkeren .

Ik wacht wel af tot uit de commentaren hier op het forum blijkt dat pickx een voldragen product is en dat  Proximus kan publiceren welke instellingen noodzakelijk zijn om de app pickx vlot te laten werken .

Tot zolang hoeft pickx op een smartphone  niet voor mij.

Toch zeker dank om te reageren op mijn vraag hier op het forum .

Reputatie 7
Badge +4

@Jan_090 Sorry dat we nog niet geantwoord hebben op je bericht. Heb je dit probleem nog steeds ? Kan je dan aub je gegevens op je profiel aanpassen zoadt we dit voor je kunnen nakijken ? 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer