Youtube App binnenkort niet meer beschikbaar
Deze versie van YouTube is binnenkort niet meer beschikbaar. Je kunt youtube.com nog steeds bekijken, maar op een ondersteunend apparaat ziet alles er veel beter uit. Kijk in de appstore van je apparaat of je de YouTube-app kunt installeren. Je kunt ook een lijst met ondersteunende apparaten bekijken op yt.be/help/devices.
Is dit een probleem met mijn TV of is dit een probleem op de decoder?
Thanks.
Jurgen
Vanaf 1 oktober 2019 stopt Google met de YouTube support op de V6 decoder. Momenteel is er geen alternatief via de decoder beschikbaar.
Wij werken aan de lancering van een nieuwe V7 decoder waarbij YouTube terug beschikbaar zal zijn. Momenteel staat de piloot van deze decoder gepland eind oktober en een soft launch in januari 2020. Deze timings zijn onder voorbehoud van een goede kwaliteit van de firmware en stabiliteit van de V7 decoder box.
Groetjes,
Antonella
Ik heb het you tube probleem omzeild door mijn oude laptop met een hdmi kabel op de tv aan te sluiten. Â Dacht eerst ook gewoon een nieuwe decoder aan te vragen maar blijkbaar nog altijd niet beschikbaarÂ
of chromecasten is ook eventueel een mogelijkheidÂ
Kan je toelichten wat je precies wil zeggen met "zal de prijs van de dienst ook verminderen?". Voor de YouTube app op de decoder is er geen aanrekening langs onze kant.
Groetjes IngeDc
De App werd aangeboden als een extra dienst bovenop je betalende diensten. Je hebt ter gene tijden voor deze app een betaling moeten uitvoeren aan Proximus, er zal hiervoor geen prijsaanpassing gebeuren.
Groetjes IngeDc
Als er toch geen update komt is er toch de V7 die dat wel kan?
De V6 heb ik al meer moeten resetten om terug te werken dan mijn vroegere V5!
Kunnen we de v6 gratis omruilen naar een v7 of komt er binnenkort een update dat YouTube weer werjt?
Ik heb gezien dat ondertussen de niet werkende Youtube-App verwijderd is. Is het dan ook niet mogelijk dat jullie IT-dienst een nieuwe wel werkende versie installeerd op de V6 decoder? Dat moet toch mogelijk zijn?
Mvg Jean
Hallo,
die wil ik met met V6 omruilen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_youtube_global/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/tv-functies/vragen-over-youtube-uw-tv.html
YouTube via V7 decoder
[img]https://www.proximus.be/dam/jcr:f8a4fe41-6a72-4cd9-aa1d-351001e86b63/cdn/sites/support/en/img/device/decoder/v7-decoder~2019-06-11-15-27-14~cache.2019-06-11-15-27-14.png[/img]YouTube is al geĂŻnstalleerd op uw decoder.
bedankt Thierry voor je snelle antwoord
Nochtans 9 dagen geleden Charlotte D. had iets anders vermeld; zie boven
iedereen had een update verwacht
Als ons huidige decoder Youtube App niet meer ondersteund, zal de prijs van de dienst ook verminderen? en dat de decoder de Youtube App niet meer toont op het scherm!
Moet ik zelf contact nemen met de facturatiedienst of neem je zelf contact met je collega van de facturatiedienst?
a+
Wij hebben dit doorgegeven aan ons IT team. Zij zullen nakijken of zij de update voor YouTube kunnen doorpushen op de decoders.
Als ik hier verdere info over krijg, hou ik je op de hoogte đ
Kan je toelichten wat je precies wil zeggen met "zal de prijs van de dienst ook verminderen?". Voor de YouTube app op de decoder is er geen aanrekening langs onze kant.
Groetjes IngeDc
dag Inge,
ik heb Proximus gekozen omdat deze App aangeboden was - indien niet meer beschikbaar is, dan gelieve uw prijs ook aan te passen.
mvg
Yus
ik heb ook de melding dat Youtube binnenkort niet meer ondersteund is.
moeten we ons decoder zelf updaten?
mvg
Je kunt altijd eens proberen van die binnen te trekken door de decoder te resetten
- Druk op de Reset-knop achteraan uw decoder met een puntig voorwerp, zoals een tandenstoker, de punt van een balpen of een paperclip.
- Laat de Reset-knop los wanneer het updatescherm op uw tv-toestel verschijnt, ofwel na 15 seconden.
- Wacht een dertigtal minuten. Uw decoder zal volledig worden geherinitialiseerd.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.