Vraag

Youtube App binnenkort niet meer beschikbaar

  • 12 September 2019
  • 28 reacties
  • 3499 Bekeken

Wanneer we de youtube app opstarten krijgen we de volgende melding:
Deze versie van YouTube is binnenkort niet meer beschikbaar. Je kunt youtube.com nog steeds bekijken, maar op een ondersteunend apparaat ziet alles er veel beter uit. Kijk in de appstore van je apparaat of je de YouTube-app kunt installeren. Je kunt ook een lijst met ondersteunende apparaten bekijken op yt.be/help/devices.

Is dit een probleem met mijn TV of is dit een probleem op de decoder?

Thanks.
Jurgen

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Fauwke,

Wij hebben dit doorgegeven aan ons IT team. Zij zullen nakijken of zij de update voor YouTube kunnen doorpushen op de decoders.

Als ik hier verdere info over krijg, hou ik je op de hoogte 😉
Ik krijg dezelfde tekst op mijn TV wanneer ik YouTube selecteer .
Mvg Jean
Reputatie 7
Badge +3
@Jean 1252

We hebben dit doorgegeven aan IT
We houden je op de hoogte

Geert
hallo,
ik heb ook de melding dat Youtube binnenkort niet meer ondersteund is.
moeten we ons decoder zelf updaten?
mvg
Reputatie 7
Badge +4
@Yus Momenteel zal je nog eventjes geduld moeten uitoefenen. Als de update klaar is zal hij automatisch worden doorgepushed.
De software versie B149 zijn ze aan het uitrollen op de v6 decoders.
Je kunt altijd eens proberen van die binnen te trekken door de decoder te resetten
  1. Druk op de Reset-knop achteraan uw decoder met een puntig voorwerp, zoals een tandenstoker, de punt van een balpen of een paperclip.
  2. Laat de Reset-knop los wanneer het updatescherm op uw tv-toestel verschijnt, ofwel na 15 seconden.
  3. Wacht een dertigtal minuten. Uw decoder zal volledig worden geherinitialiseerd.
Reputatie 5
Badge +3
Is geen garantie dat de nieuwste SW erop staat, ik wacht tot wanneer Px deze uitrolt op mijn V6. Ik heb op 10/9 een nieuwe V6 geinstalleerd en er staat nog altijd de B145 versie erop.

mvg
Het is geen garantie maar het is wel soms mogelijk dat je die upgrade op deze manier toch vroeger kunt binnentrekken, is bij mij toch al verschillende keren vervroegd gelukt voor dat proximus deze gepusht had op de decoder (uiteraard lukt dit met resetten niet altijd, aangezien Proximus deze nieuwe firmware eerst ter beschikking moet stellen).
interessant : ik start mijn decoder en ik zie dat een update klaar is :-)
deze heb ik naar 'nacht' uitgesteld
ik ben benieuwd
a+
hallo,
mijn Youtube werkt niet meer
zie afbeelding!
enige idee wat de oplossing is?
mvg
Yus

Reputatie 7
Badge +4
Vanaf 1 oktober stopte Google met de YouTube support op de V6 decoder. Momenteel is er geen alternatief via de decoder beschikbaar.
Vanaf 1 oktober stopte Google met de YouTube support op de V6 decoder. Momenteel is er geen alternatief via de decoder beschikbaar.

bedankt Thierry voor je snelle antwoord
Nochtans 9 dagen geleden Charlotte D. had iets anders vermeld; zie boven
iedereen had een update verwacht

Als ons huidige decoder Youtube App niet meer ondersteund, zal de prijs van de dienst ook verminderen? en dat de decoder de Youtube App niet meer toont op het scherm!

Moet ik zelf contact nemen met de facturatiedienst of neem je zelf contact met je collega van de facturatiedienst?

a+
Reputatie 5
Badge +2
Hey Yus,

Kan je toelichten wat je precies wil zeggen met "zal de prijs van de dienst ook verminderen?". Voor de YouTube app op de decoder is er geen aanrekening langs onze kant.

Groetjes IngeDc
Hey Yus,

Kan je toelichten wat je precies wil zeggen met "zal de prijs van de dienst ook verminderen?". Voor de YouTube app op de decoder is er geen aanrekening langs onze kant.

Groetjes IngeDc


dag Inge,
ik heb Proximus gekozen omdat deze App aangeboden was - indien niet meer beschikbaar is, dan gelieve uw prijs ook aan te passen.
mvg
Yus
Reputatie 5
Badge +2
Yus,

De App werd aangeboden als een extra dienst bovenop je betalende diensten. Je hebt ter gene tijden voor deze app een betaling moeten uitvoeren aan Proximus, er zal hiervoor geen prijsaanpassing gebeuren.

Groetjes IngeDc
Reputatie 2
Badge
Alles goed en wel maar de youtube app is het meest gebruikt door de kids en linken via pc werkt nu ook niet meer.
Als er toch geen update komt is er toch de V7 die dat wel kan?
De V6 heb ik al meer moeten resetten om terug te werken dan mijn vroegere V5!
Mijn zoontje maakte constant gebruikt van YouTube.
Kunnen we de v6 gratis omruilen naar een v7 of komt er binnenkort een update dat YouTube weer werjt?
Ben je wel zeker dat deze goed (zal werken) werkt op de V7 !
Reputatie 7
Badge +3
Aangezien de V7 decoder nog in testfase zit, is deze op dit moment nog geen alternatief. Groetjes, Antonella
De youtube App werd bij ons thuis ook erg veel gebruikt. Er eerst reclame voor maken en er vervolgens geen ondersteuning meer voor bieden is totaal geen klantenservice! Wanneer gaan jullie zorgen voor een update van de youtube-App op de V6 en vanaf wanneer kunnen we V6 omruilen voor een V7? Ook als je iets extra aanbied waar je niet extra voor moet betalen moeten je zorgen dat dit blijft werken als je geen klanten wil verliezen!
Ter info: YouTube is ook niet op de decoder V5 of V5 -compact aanwezig
Reputatie 7
Badge +3
Hierbij de communicatie zoals deze aan ons werd doorgegeven:

Vanaf 1 oktober 2019 stopt Google met de YouTube support op de V6 decoder. Momenteel is er geen alternatief via de decoder beschikbaar.
Wij werken aan de lancering van een nieuwe V7 decoder waarbij YouTube terug beschikbaar zal zijn. Momenteel staat de piloot van deze decoder gepland eind oktober en een soft launch in januari 2020. Deze timings zijn onder voorbehoud van een goede kwaliteit van de firmware en stabiliteit van de V7 decoder box.

Groetjes,
Antonella
Aangezien de V7 decoder nog in testfase zit, is deze op dit moment nog geen alternatief. Groetjes, Antonella

Hallo,

die wil ik met met V6 omruilen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_youtube_global/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/tv-functies/vragen-over-youtube-uw-tv.html

YouTube via V7 decoder

[img]https://www.proximus.be/dam/jcr:f8a4fe41-6a72-4cd9-aa1d-351001e86b63/cdn/sites/support/en/img/device/decoder/v7-decoder~2019-06-11-15-27-14~cache.2019-06-11-15-27-14.png[/img]
YouTube is al geïnstalleerd op uw decoder.
Reputatie 7
Badge +3
@Yus op dit moment is het omruilen van de v6 decoder naar de v7 nog geen mogelijkheid. Groetjes, Antonella

Ik heb gezien dat ondertussen de niet werkende Youtube-App verwijderd is. Is het dan ook niet mogelijk dat jullie IT-dienst een nieuwe wel werkende versie installeerd op de V6 decoder? Dat moet toch mogelijk zijn?

Reageer