Skip to main content

Sinds enkele maanden is de NL zender Bruzz niet meer te vinden bij ons. Nu we veel thuis zijn, vandaag gebeld naar Proximus. Ik sta blijkbaar standaard geregistreerd als wonende in Wallonië terwijl ik in Sint-Joost-ten-Node (postcode 1210 maar in Brussels gewest) woon. 

De man van het callcenter kreeg van zijn chef te horen dat elke postcode die met 12 begint standaard als in Wallonië wonend wordt beschouwd, dus moet ik het doen met de Waalse posten…. that’s it… geen oplossing voorgesteld.

 

Ik vind dat schandalig… temeer daar ik bijna een uur aan de telefoon heb gehangen met het callcenter, mijn decoder is gereset en al mijn opnames zijn verdwenen door het geklungel van Proximus. 

 

Een klacht indienen kan ook al niet blijkbaar want het formulier werkt niet… tijd om naar telenet te verhuizen ?? 

 

philippe

 

 

 

Het stond inderdaad hier nog op de Waalse lijsten ingesteld, maar dit zou nu in orde moeten zijn.
Kan je de decoder heropstarten en het nog even uitproberen? 

Weet je nog welke opnames je kwijt bent?
Dan kan ik deze desnoods terugzetten (zolang het binnen de korte termijn zit).
Kan je me even titel, zender (en tijdstip bij aparte films) geven? 


Ter info:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvchannels/particulieren/proximus-tv-opties/proximus-pickx-tv-opties/tv-zenders.html

dus inderdaad onderscheid enerzijds Brussel-Wallonië en anderzijds Vlaanderen

maar

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html

= Proximus moet u de mogelijkheid geven gebruik te maken van “de alternatieve lijst” (en u desgevallend helpen hieromtrent)

https://www.proximus.be/dam/jcr:bbe9370f-a524-4518-adee-48116b4c4963/cdn/apps/tvChannelsTool/pdfs/tv-channels-bxl-alt-nl~2020-03-05-15-30-33~cache.pdf

 

 

 

 


Reageer