Wissen van opgenomen programma's lukt niet of het duurt erg lang.
Soms lukt het wel, maar moet je een paar minuten wachten vooraleer het gewist is, soms gaat het helemaal niet, de dag nadien gaat het dan weer wel.
Betreft een V5 decoder met HD.
Spanningsloos zetten van de decoder en modem brengt geen soelaas, ook een volledige reset van de BBOX3 levert niets op.
Idem hier het opnemen of wissen van een programma duur nu al zeker een maand super traag. gewiste opnames zie je dezelfde terug staan en kan je weer wissen. Een opgenomen programma bekijken is een ramp, plots zie je het scherm zwart worden en dan foutcode en heb je geluk dan je mag alles vooruit spoelen tot waar je zat te kijken ofwel bevriest het scherm en mag je de decodeer weer opstarten.
als mijn decoder vervangen word door een v5 compact liever niet. ik heb netflix met uhd films . lukt niet met een v5 decoder. ik heb in feite een uhd decoder nodig .
mss krijg je toch binnenkort een bericht dat je v5 zal vervangen worden door een v5 compact zoals er al verschillenden gekregen hebben.
Maar best ook eens de reactie van iemand van het proximus forumteam zelf afwachten.
dan is het alleen met de v5 hd decoder?
met de v5 compact werd hier ook al gemeld dat gewiste series ook soms na een tijd terugkomen na gewist te zijn
maar op mijn V5 compact gaat het wissen heel vlot.
Hier ook, soms duurt het lang eer het zichtbaar is dat een opname gewist is.
Idem voor het wissen van geplande opnames.
Ik vermoed dat die V5 toch een beetje te traag aan het worden is voor de huidige software die het moet draaien.
Is het ook een V5 met HD ?
Hier ook, soms duurt het lang eer het zichtbaar is dat een opname gewist is.
Idem voor het wissen van geplande opnames.
Ik vermoed dat die V5 toch een beetje te traag aan het worden is voor de huidige software die het moet draaien.
alle opnames . als ik iets wis kan ik soms 1 minuut geen tv kijken.
heb je dat met een losstaande opname ook of is het enkel met serie opnames.
Als je de HDD er eens uit swapt kun je dan de opname wel wissen.
- Schakel uw decoder uit door op de on/off-knop aan de achterkant van de decoder te drukken.
verwijder de harde schijf van uw decoder:
Druk op het pijltje naar boven gericht aan de linkerkant van de decoder.
Trek de harde schijf uit de sleuf.
ik heb juist het zelfde met mijn v5 hd . zou dit ook wel willen weten .
Het probleem stelt zich al een hele tijd, heb toen al eens de decoder gereset, maar loste niets op.
Kan het straks na de TV-avond nog wel eens proberen.
En decoder resetten ook al eens geprobeerd dan ben je zeker dat je zelf alles geprobeerd hebt: ik weet dat er ook problemen zijn als je bv van een serie wilt opnames wissen als er nog bvb geen 3-tal van opgenomen zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.