Willy bij radiozenders?

  • 9 November 2019
  • 4 reacties
  • 2036 Bekeken

Waarom wordt Willy nog niet uitgezonden bij de radiozenders? Zou een goed alternatief voor de aanschaf van een DAB + zijn.

 

 


4 reacties

Ter info: Daar zal je pas dinsdag een antwoord mogen op verwachten als iemand van proximus zelf als ze hier terug langskomen op het forum.

Reputatie 5
Badge +2

Je kan Willy via Proximus gratis beluisteren via de Radioline-applicatie op je decoder. Daar kan je ook alle andere radiozenders van DPG Media terugvinden (Joe 80’s, Joe Christmas, Joe 70’s,  Joe 90’s, Q-Foute Radio, Q-Run, Q-00’s,...). Voor een overzicht kan je al kijken via http://www.radioline.co/tags-group-medialaan of natuurlijk op je decoder bij Radioline.

Mvg

@Tien Ik dacht dat TS het specifiek had over de muziek zenders, maar is natuurlijk een alternatief.

Heb je soms ook enig idee wat de kwaliteit (formaat) is van radioline tov  de muziek zenders, ik heb eigenlijk nog nooit die radioline app gebruikt.

Waarom ik deze vraag stel is omdat ik opmerk als je online radioline naar Willy luistert dit toch maar van bedenkelijke kwaliteit is!

Reputatie 5
Badge +2

@Martin Er zal geen aparte radiozender toegevoegd worden (kost extra) als je alles en veel meer kan terugvinden op Radioline. Je kan hetzelfde ook vragen over Nostalgie Vlaanderen, NRJ, Stadsradio Vlaanderen,...en honderden andere Vlaamse zenders. Er zullen altijd zenders zijn die ontbreken en daarvoor dient Radioline met zijn groot aanbod om dat op te vangen. 

Het is dezelfde kwaliteit die DPG Media aanbiedt via haar eigen website (via Radioplayer). Het is inderdaad geen hoge kwaliteit, maar de gitaren van Willy klinken nog wel luid en duidelijk (ook via de tv) :-) 

Reageer