Beantwoord

Wijzigen van pakket

  • 26 October 2021
  • 7 reacties
  • 184 Bekeken

Beste, ik ben lange tijd klant bij jullie. 

Had graag mijn pakket aangepast naar goedkoper pakket en extra opties zoals bij mijn dochter.

Of er evt. een korting kan toegediend worden voor de trouwe klant a.u.b. ?

Nu Tuttimus (136 € en heb niet eens netflix of movies,...) . Graag had ik naar Flex S ofzo gegaan. Ik zit met 2 gsm’s. Aangezien ik online pakkets zie die dezelfde prijs of lager zijn met een all stars enzo.

04…….30 zit veel in buitenland, belt veel, smst veel, veel internet gebruik. 

04…….12 belt en smst heel veel. 

TV pack graag iets met Netflix, Kinderprogramma’s, Discovery’s, ik vermoed de ALL Stars NL ?

Met gratis 1 jaar disney +. Ik heb momenteel ook 3 digi decorders. m.a.w. dit zullen dan 3 andere android decoders worden ? 

Graag nieuwe prijs berekening en voorstel a.u.b.

 

Met vriendelijke groeten,

Dorine 

icon

Beste antwoord door Joel M 27 October 2021, 10:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Claudine merckx 

het flex pack omvat veel gratis verbruik van bijv vaste lijn en mobiles

zie https://www.proximus.be/nl/id_cr_catr_p/particulieren/packs.html

via de klantendienst of een shop kan je meer gedetailleerde info krijgen aangepast aan je persoonlijke situatie

vriendelijke groeten

Tina

 

cfr.:Pack_Flex_NL~2022-03-01 (proximus.be)
Vraags email @ Proximus

 

Reputatie 7
Badge +1

Heb je geen Flex Pakket dan ??

Dan kan je anders kiezen voor flex met TV , internet en vaste tel + Gsm voor 85,99 €

https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html/?mobile=CBIQG

Best wachten tot maandag, dan komen de Proximus forum medewerkers terug langs.

Dit is per 1 mei ook alweer € 89,99 door de € 4 verhoging op de Flex abo 😪

Badge +4

Heb je geen Flex Pakket dan ??

Dan kan je anders kiezen voor flex met TV , internet en vaste tel + Gsm voor 85,99 €

https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html/?mobile=CBIQG

Best wachten tot maandag, dan komen de Proximus forum medewerkers terug langs.

graag had ik een voorstel naargelang mijn verbruik als alleenstaande. ik betaal voor kabel ,internet , vaste telefoon en GSM € 94 per maand en vindt dat nogl veel .

@DorineDedobbelaere1 Ik zal u vrijblijvend laten contacteren door de commerciële dienst.Zij kunnen dan samen met u alles eens rustig overlopen wat voor u de beste oplossing is en ook de goedkoopste.Mag dat op het gsm-nummer 04….30 of 04…..12. Groetjes,Joel

Beste Joel, mijn dochter doet allemaal voor me ik ken er zoveel niet van, ik zal haar gsm in profiel zetten. met 05 langs achter. Ze is ook klant bij jullie. Bedankt voor een contact. Groetjes Dorine

Reputatie 7
Badge +3

@DorineDedobbelaere1 Ik zal u vrijblijvend laten contacteren door de commerciële dienst.Zij kunnen dan samen met u alles eens rustig overlopen wat voor u de beste oplossing is en ook de goedkoopste.Mag dat op het gsm-nummer 04….30 of 04…..12. Groetjes,Joel

Reageer