Vraag

WiFi op V7?

  • 6 April 2023
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Beste,

Na de laatste update die ik heb geïnstalleerd verscheen een WiFi schakelaar in instellingen die niets doet. Kan ik ook effectief het apparaat gebruiken zonder kabel?

Dat zou namelijk handig zijn, aangezien de powerline enkel met de v7 is aangesloten sinds ik geen andere keuze heb voor aansluiting.

alvast bedankt

 


6 reacties

Ik heb identiek hetzelfde probleem. Werkt via kabel. Wanneer kabel uit: vind geen wifi. Graag oplossing. 

Ik zou de decoder eens volledig spanningsloos zetten en dan de internet box ook volledig spanningsloos voor 10 sec en dan laten opstarten en als je terug kunt surfen dan pas de decoder terug onder spanning zetten.

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou de decoder eens volledig spanningsloos zetten en dan de internet box ook volledig spanningsloos voor 10 sec en dan laten opstarten en als je terug kunt surfen dan pas de decoder terug onder spanning zetten.

Hij zal een gewone v7 hebben, daar kan je de wifi niet van inschakelen. Volgens mij zit die ook niet aan boord.

Inderdaad ik had er niet op gelet ik dacht dat het over een wifi decoder V7C ging!

De V7 kan maar verbinding maken met het internet via de aangesloten utp kabel.

Reputatie 6
Badge +2

Ik lees dat er in de v7 wel een wifimodule zit maar dat ze niet geactiveerd zal worden door Proximus. Dat is info van een maand geleden. Is dat na die laatste update dan veranderd?

Dat zal wel niet want hiervoor hebben ze de “wifi Android decoder” (V7c) recent uitgebracht.

Volgens mij zal het ook uiteindelijk na verloop van tijd de bedoeling zijn van met de V7c verder te gaan aangezien die ook beter performances heeft.

Reageer