Beantwoord

Wifi booster verbinden met Decoder

  • 16 March 2023
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo,

Daar ze bezig zijn met het aanleggen van Fiber in mijn gemeente had ik eens een vraagje over de wifi booster om to digitaal tv op je decoder te bekijken.

 

Momenteel heb ik een BBOXV3+ en een Wifi booster V1 die ik gebruik om een Decoder V7 te verbinden om tv op te kijken.

 

Ik had ergens gelezen dat dit met de nieuwe V2 booster nog niet mogelijk is of kan dit ondertussen al wel of welke andere oplossing zou ik dan best kunnen voorzien?

icon

Beste antwoord door M_016 16 March 2023, 12:22

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,

Daar ze bezig zijn met het aanleggen van Fiber in mijn gemeente had ik eens een vraagje over de wifi booster om to digitaal tv op je decoder te bekijken.

 

Momenteel heb ik een BBOXV3+ en een Wifi booster V1 die ik gebruik om een Decoder V7 te verbinden om tv op te kijken.

 

Ik had ergens gelezen dat dit met de nieuwe V2 booster nog niet mogelijk is of kan dit ondertussen al wel of welke andere oplossing zou ik dan best kunnen voorzien?

In veel gevallen wordt bij een fiber installatie de nieuwe bbox4 geleverd dan zouden ze ook je booster moeten vervangen door een Versie2 maar alles kan natuurlijk ook op fiber werken met een bbox3v+ en de wifi-booster V1.

Reputatie 7
Badge +4

Decoder kan uiteraard op een Booster worden aangesloten maar

Bbox3(v+) → Booster v1 → decoder

internetbox → Booster v2 - > decoder

Reageer