WIFI


WIFI code ingetikt heb internet maar ik krijg geen beelden zoals video's of filmpjes .Gebeurd om de drie dagen dat ik nergens op kan


10 reacties

Zoals Martin aangeeft … er is een wereldwijd probleem met de DNS servers voor oa Facebook en al de gerelateerde producten. Proximus heeft de afgelopen dagen al DNS problemen gehad en het is niet onmogelijk dat er wereldwijd zogenoemde “DNS vergiftiging” optreedt omdat alle DNS servers wereldwijd met elkaar verbonden zijn om updates door te geven. Maar dat kan ook dus averechts werken! FWIW

Daarvoor moet je zeker geen bang hebben dat ik de wijsneus wil uithangen, ik wil alleen meer bijkomende info geven voor iedereen die bv deze  melding leest dat ze weten dat het zeker niet algemeen is, wat nu wel duidelijk bij vermeld hebt = 80% )en voor de rest  vraag ik niet liever om altijd te kunnen bijleren.
Het is geen kwestie dat ik je bericht als onjuist bestempel, want ik heb er zelf uit bijgeleerd, dus moet er zeker niemand schrik hebben, dat ik hun belachelijk wilt maken, ik vraag niet liever dat er zoveel mogelijk ideeën en oplossingen enz gepost worden.

Vanwaar haal je eigenlijk dat er 80% getroffen zijn want dit is veel volgens het aantal meldingen die ik overal maar vaststel op de verschillend socials ….

Als ik zou dominerend overkom dan is dit zeker een verkeerd beeld dat er over mij gevormd wordt want ik wil alleen maar zoveel als mogelijk maar wat bijvoegen waar ik denk dat nog iets zou kunnen interessant zijn om te weten.

Hoe meer je post of antwoord, heeft toch niks te maken met domineren, enfin blijkbaar verschillen de meningen en dit is ook normaal uiteraard.

Maar nogmaals zoekt er toch niks achter want ik heb van mij eigen zeker niet de indruk dat ik heel veel weet laat varen dat ik denk dat ik alles zou weten, dan zou ik hier ook totaal niks te zoeken hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52

 @odettevb52 heeft het volgende gezegd : “Gebeurd om de drie dagen dat ik nergens op kan”  

Dus is het niet een actueel probleem maar van vroeger al.

En MyProximus ligt ook niet bij iedereen plat, hier bij geen problemen met MyProximus.

 @Martin ja heb ik dit  gelezen maar deze avond was er een algemeen probleem met de WIFI bij Proximus. En de voorbije dagen waren er ook geïsoleerde ( niet algemeen) problemen bij klanten. Heden avond is dit geëscaleerd door een probleem met de DNS servers bij Proximus en waren bijna meer dan 80% van de klanten getroffen door dit probleem. ( ik ben het echt beu aan het worden dat jij steeds de wijsneus uithangt hier en het laatste woord wil hebben in elke topic, velen zijn bang om hier iets te plaatsten wegens je dominerend gedrag hier op het forum :rage: )

 

@Pat52

 @odettevb52 heeft het volgende gezegd : “Gebeurd om de drie dagen dat ik nergens op kan”  

Dus is het niet een actueel probleem maar van vroeger al.

En MyProximus ligt ook niet bij iedereen plat, hier bij geen problemen met MyProximus.

Er zijn wel wereldwijd problemen met DNS servers.

ok bedankt dus moet ik niet verder zoeken.Maar t valt best tegen Om de tweede dag opnieuw probleem met WIFI GR

Reputatie 7
Badge +3

Momenteel  zijn er problemen via Wifi omdat My Proximus plat ligt.

Hierdoor is het momenteel niet mogelijk om via Wifi  te verbinden omdat je gebruikersnaam en paswoord niet kan worden geverifieerd door de  Proximus server . Dit heeft te maken met een DNS probleem op de servers die aan het escaleren zijn. Dit is het antwoord dat ik net kreeg van de Technische Support van Proximus .  Ook werd aangeraden om de modem niet te herstarten want dan zou ook de Modem niet meer synchroniseren. Met gevolg geen vast internet en geen TV . 

 

 

@odettevb52 Kan je geen enkele verbinding maken met eender welke website?

Is het op alle toestellen dat je dit voor hebt?

Als je een pc of laptop verbindt met een netwerkkabel aan de bbox dus als je niet over wifi werkt heb je dit probleem dan ook?

@odettevb52 Kan je geen enkele verbinding maken met eender welke website?

Is het op alle toestellen dat je dit voor hebt?

Als je een pc of laptop verbindt met een netwerkkabel aan de bbox dus als je niet over wifi werkt heb je dit probleem dan ook?

ik heb internet  op tv pc .Maar op mijn samsung  als ik bv op Watch kijk zie ik niets dan komt er een melding van opnieuw proberen of geen internet:kijk uw modum na enz.Als ik op WIFI kijk heb ik wel internet.Ik weet t niet meer

@odettevb52 Kan je geen enkele verbinding maken met eender welke website?

Is het op alle toestellen dat je dit voor hebt?

Als je een pc of laptop verbindt met een netwerkkabel aan de bbox dus als je niet over wifi werkt heb je dit probleem dan ook?

Internet hebben en toch geen verbindingen bij video's en filmpjes

Reageer