Vraag

Werken

  • 7 March 2018
  • 0 reacties
  • 203 Bekeken

Beste,

Op datum van 06/03/2018 kwam ik thuis na een werkdag van 12u om vast te stellen dat er een put werd gemaakt voor werken vlak voor mijn deur. Ik kan nog net in mijn garage.

Ik was niet echt gelukkig omdat de werken niet op voorhand werden medegedeeld en dat ik de dag ervoor net gans de oprit had afgespoten en gekuist. Hiervoor was ik gans de namiddag bezig geweest.

Ik heb deze morgen, 07/03/2018, de werkmannen aangesproken met de vraag hoelang deze werken zouden duren.
Ze deelden me mee dat er een storing was bij het huisnummer 78 en dat ze daardoor voor mijn deur een put dienden te maken. Ik kan daar volledig inkomen, want ik heb de laatste tijd ook wel last van een slechte verbinding en ik hoop dat de problemen hiermee zijn opgelost!

Hoewel ik de situatie begrijp ben ik wel niet tevreden over het feit dat het me niet werd medegedeeld. Ik kon dan eventueel gewacht hebben na de werken om mijn oprit te reinigen!
Ik vraag me dus af hoe mijn oprit er zal uitzien na de werken en ik vrees dat mijn werk voor niets zal geweest zijn.

Hopelijk verstaan jullie mijn situatie en krijg ik hiervan feedback!

Mvg Marijke De Bruyne

0 reacties

Geen reactie

Reageer