Welkom aan de nieuwe testers(V7)

  • 4 September 2019
  • 91 reacties
  • 5458 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Welkom op het Proximus Forum!
Dit topic is aangemaakt voor de nieuwe gebruikers, die zijn ingeschreven wegens hun deelname aan het testen van de V7 decoders. Dit laat ons toe om ze toe te voegen in het verborgen topic.
Het is nutteloos om hier te vragen mee te doen aan de testing als je niet geslecteerd bent geweest. Wanneer je dit niet respecteert kunnen we je tijdelijk bannen van het forum.
Alvast bedankt voor het begrip.

Als je tester bent van de V7 en je wenst deel te nemen aan de discussie op het forum, laat het ons dan weten in dit topic of stuur een privé bericht naar@Maxime C of naar @Charlotte.D .


This topic has been closed for comments

91 reacties

  • FanZ_63 vraagt om toegevoegd te worden aan de privé sectie van V7 testers crf.: zie hier

Ik test de v7 ook, kan ik toegevoegd worden aan de topic. 

Weet iemand raad, waarom de v7 niet kan toegevoegd worden aan een ruimte in google home. 

Cus: 617132376

Reputatie 1
Badge

Hoi Martin, 

ik heb dus nog steeds niets vernomen van het bewuste forum instellingen !! Hier dus nog eens mijn vraag, waar ik eindelijk eens een respons op zou willen krijgen van het bewuste forum, zodat ik daar de reacties op zou kunnen plaatsen. mvgr Annita

@annita Heb je dan nog geen link gekregen van proximus naar de aparte forum pagina’s die alleen zichtbaar zijn voor al de …. testers, want hier zit je nog altijd op de openbare  pagina’s die voor iedereen zichtbaar zijn en de problemen met de v7 worden nog altijd achter gesloten deuren gehouden tot nader orde van Proximus medewerkers.

NB: de proximus medewerkers komen niet langs op het forum tijden het weekend.

maandag kunnen ze u de link bezorgen naar de v7 testers privé pagina’s :rolling_eyes:

@Proximus  / @Charlotte.D  /

kun je de Mensen in de twee bovenstaande berichten ook toegang geven tot de Privé sectie voor “v7 testers” op het forum hier.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hopelijk werkt de V7 stabieler dan de vorige ook nog recente V6 waar ik tester van was en toch nog altijd niet perfect werkt, moet nog teveel worden herstart.

Dat zullen we dan wel vlug merken op het forum als de klachten komen omtrent de V7 eens er genoeg V7 decoders in omloop zullen komen.

  

De V7 decoder zit momenteel nog in testfase en is nog niet officieel gelanceerd. Er zijn namelijk nog een aantal bugs en beperkingen waar momenteel aan wordt gewerkt.
Momenteel nog niet beschikbaar op de V7 decoder: 
- Blockbuster (= kadofilm voor Tuttimus, Familus, Bizz All-in en Bizz Office klanten)
- Shadow
- Langetermijnbewaring
- Persoonlijke hernummering van de kanalen : zender hernummering is niet mogelijk op de V7 decoder. Als de klant zijn zenders al hernummerd heeft met een andere decoder, dan blijft deze hernummering wel geldig op de V7.

Groetjes,
Antonella

 

Reputatie 1
Badge

Hoi Martin, Het is nu 02/07 en nog steeds niets vernomen van ons forum !!! En al zeker geen link naar de bewuste pagina 

ik heb dus nog steeds niets vernomen van het bewuste forum instellingen !! Hier dus nog eens mijn vraag, waar ik eindelijk eens een respons op zou willen krijgen van het bewuste forum, zodat ik daar de reacties op zou kunnen plaatsen. mvgr Annita

@annita Heb je dan nog geen link gekregen van proximus naar de aparte forum pagina’s die alleen zichtbaar zijn voor al de …. testers, want hier zit je nog altijd op de openbare  pagina’s die voor iedereen zichtbaar zijn en de problemen met de …. worden nog altijd achter gesloten deuren gehouden tot nader orde van Proximus medewerkers.

NB: de proximus medewerkers komen niet langs op het forum tijden het weekend.

maandag kunnen ze u de link bezorgen naar de ...testers privé pagina’s :rolling_eyes:

@annita 
Ja Annita aangezien de proximus forummedewerkers er niet meer op reageren, ben ik persoonlijk van mening dat deze regel dat alle v7 issues tijdens de testperiode achter gesloten deuren moet blijven, nu  wel komt te vervallen aangezien de V7 al uitgedeeld wordt aan Epic Combo klanten, en waarschijnlijk binnenkort ook aan de Flex  klanten,

tenzij de proximus forummedewerkers mij hier zouden tegenspreken.

Reputatie 1
Badge

ok bedankt Martin, maar dat lost het probleem niet op dat er met de …. nog een massa problemen zijn ,die ge dus nu niet kunt aankaarten he.mvgr Annita

@annita Aangezien de Proximus medewerkers hier nog niet op je vraag gereageerd hebben zou ik eens bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800 en daar eens je vraag stellen over de V7.

Reputatie 1
Badge

ok Martin doe ik.mvgr

Annita

Ik ben sinds 18/05/2020 tester van de nieuwe V7decoder. Tot nog toe is het toch nog wat zoeken ingevolge de nieuwe indeling van het menu. Hoe kan ik bluetooth installeren? Ik heb deze functie bij het opstarten, niet direct geactiveerd.

heb je toegang gekregen als v7 tester tot de privé pagina’s op het forum speciaal voor v7 testers want daar werd alles tot nu toe besproken ivm de V7 decoder.

Maar mss kunnen de proximus medewerkers maandag je anders hierbij helpen als ze terug langskomen

Verder ter info:

Reputatie 1
Badge

Hi Martin, heb het bericht gekregen van Charlotte, dat het forum gestopt is, en dat ze al bezig zijn,

van de …. te verdelen.

mvgr

Annita

ok bedankt Annita voor de feedback

Reputatie 1

Ik heb ook een V7 geïnstalleerd. Kan ik ook toegevoegd worden aan het testersforum, of is dit ondertussen niet meer van toepassing?

daar wordt inderdaad ook niet meer op gereageerd door Proximus, op deze topic spreciaal voor testers, nu is eigenlijk iedereen die een V7 krijgt ook een deel tester voor de resterende bugs die er nog moeten uitgehaald worden .