Welkom aan de nieuwe testers(V7)

  • 4 September 2019
  • 91 reacties
  • 5458 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

91 reacties

@annita De proximus Medewerkers zullen u morgen, zoals reeds uitgelegd in je vorige geopende topic ( klik hier) , toegang geven tot een aparte post die enkel toegankelijk en zichtbaar is voor al de V7 decoder testpersonen.

Ondertussen geef ik je al deze info mee

===============================================

➕ V7 DECODER HULP NODIG:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_dcd_v7/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/uw-decoder-installeren/v7-decoder-hulp-nodig.html
➕ V7 DECODER Installatie:
https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/televisie/decoder/v7/installatie

==========================================================

Als je op het huisje klikt of vorig scherm, probeer dit eens.

 

Reputatie 1
Badge

Ik ben tester, kunt U mij toevoegen aub. Ik heb gisteren de V7 geinstalleerd

Annita Stafleu-60938733-035413887- :wink:

ik heb er even uitgelegen wegens ziekte, dat is de reden dat ik mijn V7 pas gisteren heb kunnen instaleren.

Ik heb nu wel een vraagje: als ik de ondertiteling instel voor alle kanalen, hoe geraak ik dan terug naar het kanaal dat ik aan het gebruiken was, zonder de instelling te verliezen die ik zojuist had ingesteld ,dat was niet zo heel duidelijk vond ik in de gebruik aanwijzing, dus graag even hulp.

En wat moet ik  nu verder met heel het gebeuren. hebben jullie verdere gegevens nodig ? En waar vind ik dat om in te vullen

 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

@Charlotte.D Ik ben tester van decoder V7. Graag mij toevoegen.

Ik ben tester wil je mij toevoegen ?

Dan moet je wachten tot een proximus forummedewerker hier langskomt om je verder via een privébericht verder te helpen.

@CarlosP Ter info:

Er werd van Proximus uit aan de V7 decoder testers gevraagd om nog even problemen en ervaringen enz. achter gesloten deuren uit wissel.
Daarom krijgen testers toegang tot specifieke V7 topics die alleen toegankelijk zijn voor de testers.
Om als testpersoon tot deze topics toegang te krijgen kan je u hier opgeven, zie uitleg > 
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/welkom-aan-de-nieuwe-testers-v7-48260#post637217

Dus eens je zult toegevoegd worden kan je daar alles voorleggen en bespreken en uitwisseln met andere testers.

Reeds aangegeven dat ik tester was, nog niet toegevoegd… toch graag antwoord op de vraag, hier of in privé forum.

@CarlosP Ter info:

Er werd van Proximus uit aan de V7 decoder testers gevraagd om nog even problemen en ervaringen enz. achter gesloten deuren uit wissel.
Daarom krijgen testers toegang tot specifieke V7 topics die alleen toegankelijk zijn voor de testers.
Om als testpersoon tot deze topics toegang te krijgen kan je u hier opgeven, zie uitleg > 
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/welkom-aan-de-nieuwe-testers-v7-48260#post637217

Dus eens je zult toegevoegd worden kan je daar alles voorleggen en bespreken en uitwisseln met andere testers.

Ik kan met de nieuwe decoder v7 geen herinnering meer instellen voor programma’s.

Hoe moet ik dit doen of hoe kan dit opgelost worden?

@Charlotte.D  is er mss een nieuwe groep V7 testers uitgekozen geweest recent?

Beste, ik ben tester van de nieuwe decoder. Graag toevoegen aan desbetreffend forum.

Bedankt.

Gelieve mij toe te voegen aan de lijst van testers, aub. 

Hallo,

Reeds een paar maanden in bezit van de nieuwe v7 decoder.

Is het mogelijk om mij tot het testforum toe te voegen aub?

Bvd,

Steve

Reputatie 7
Badge +4

Bjorn, 

 

Jij bent hier reeds aan toegevoegd.

Als je reeds toegevoegd was dan hebben ze u een link gegeven naar deze post die enkel voor v7 testers toegankelijk is.

Hallo,

 

Kan je mij toevoeging voor het test-forum?

Ik ben nl een tester.  

groeten,

 

Bjorn

ps: dacht nochtans dat ik reeds toegevoegd was :-)

Sinds de nieuwe update van mijn decoder zijn er een aantal programma's die ik opgenomen heb verdwenen. Allemaal mijn series. Wie heeft er nog dat probleem? 

Kan je mij toevoegen aub? Ben tester.

Mvg.

Kristel

Reputatie 7
Badge +4

@droopy_kat @hummel003 @StephanD90 @ArneDevos @PhilippeVdH @Brudertje jullie zijn toegevoegd aan de V7 test topics

Welkom op het Proximus Forum!
Dit topic is aangemaakt voor de nieuwe gebruikers, die zijn ingeschreven wegens hun deelname aan het testen van de V7 decoders. Dit laat ons toe om ze toe te voegen in het verborgen topic.
Het is nutteloos om hier te vragen mee te doen aan de testing als je niet geslecteerd bent geweest. Wanneer je dit niet respecteert kunnen we je tijdelijk bannen van het forum.
Alvast bedankt voor het begrip.

Als je tester bent van de V7 en je wenst deel te nemen aan de discussie op het forum, laat het ons dan weten in dit topic of stuur een privé bericht naar@Maxime C of naar @Charlotte.D .

Ik volg graag mee voor de testers V7, Sabine 

Hey ik ben ook een V7 tester maar zie nu pas het forum.

Kan je mij toevoegen? 

Ik ben ook tester van de nieuwe decoder

Kan ik ook toegevoegd worden aan het testforum? Ik ben ook tester.

Kan je mij ook toevoegen? Ben ook tester

Reputatie 1

Beste,

Kunnen jullie me toelaten tot het  besloten V7 testgedeelte.

Mijn V7 decoder kwam vandaag aan en is net succesvol geïnstalleerd

Alvast bedankt

Kat

TUI: zie bericht juist boven uw bericht:  testfase V7achter gesloten deuren.
V7 problemen worden besproken in een Topic enkel toegankelijk voor V7 testers daar staat de deur open voor v7 testers :relaxed: .