Vraag

weer geen opname mogelijk via mijn tv box

  • 11 January 2022
  • 10 reacties
  • 1235 Bekeken

Ik kan weer niets programmeren via mijn TV box. Alles functioneert maar bij het drukken op het knopje opnemen springt hij steeds terug op opnemen en verder gebeurt er niets!!!


10 reacties

bedoel je dat je dat ook hebt na herstarten van de decoder alsook na het resetten van de decoder

Je decoder resetten | Proximus

Inderdaad.

en via de pickx app versie en de pickx web versie ook niet ?

Dat functioneert wel.

Je kan ondertussen ook eens de bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

Indien het nog niet lukt dan best dan afwachten tot een Proximus forummedewerker hier langskomt om verder te beslissen of de V5 moet vervangen worden of dat er iets anders aan je TV instellingen niet klopt.

Reputatie 7
Badge +4

@MCVG Ik zie dat je nog een decoder hebt met harde schijf. Als je dit probleem nog steeds hebt, kan je aan de linkerkant van je decoder de harde schijf verwijderen en terug plaatsen. Hiervoor kan je duwen op het pijltje dat erop staat. Ze zal dan een klein beetje uit de decoder komen, vervolgens voorzichtig uit trekken. Daarna de schijf er terug in schuiven. Je kan je toestel best uitschakelen vooraleer je die handeling doet.

Spijtig dat het zelf niet lukt, Proximus verhindert alles, en verplicht ons om op t nemen op hun decoder maar als zelfs dat al niet gaat, dan tijd voor Proximus om in te grijpen!

Zoals ik al reeds gezegd had zal ik binnenkort wel eens gaan kijken in een elektrozaak of zij misschien iets hebben die overweg kan met die decoder van Proximus, is het niet nu is het volgend jaar of de jaren daarna, maar dit zal niet blijven duren, deze manier van tv kijken ben ik absoluut niet gewoon! HD beeld of niet, master copy of niet, alles moet blijven voor iedereen zoals het was met digitale tv, dat was tenslotte niet ons uitvinding.

Dan maar terug naar de oude tijd… mooi is dat.

Timm1983

 

Beste,

mijn opnames kan ik maar niet afspelen 

gelijk familie of d5r of andere series.

kan dit aub opgelost geraken

Ook niet na herstarten van de decoder (de netspanning even onderbreken) alsook niet na het resetten van de decoder → Je decoder resetten | Proximus

Reputatie 7
Badge +5

@Jordy20 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het even voor je na.

Reageer