website pickx tv

  • 4 December 2019
  • 38 reacties
  • 452 Bekeken

Badge

Die website is een regelrechte ramp.

Tusen 20.00h en 23.00h valt die om de 10 min. uit.

Oeps….en terug op het startscherm.

Ik krijg daar horens van!!!


38 reacties

Reputatie 1

Dat maakt geen verschil, vanaf er wat veel beweegt in het beeld is het één groot blokjesfestijn.

De VTM Go site is op dat gebied veel beter, eigenlijk heeft zowat elke andere streamingdienst beter beeld dan Proximus Pickx.

als je nu heel dicht bij de bbox staat is het dan in orde?

Reputatie 1

‘HD’ volgens Proximus :drooling_face:

Reputatie 7
Badge +4

@andreas48 Wat betreft de slotjes op de pickx app, dit was een gekend probleem. Dit zou ondertussen opgelsot moeten zijn. Als je een update doet van de app zou je dit probleem niet meer mogen hebben.

Ik heb ook even je abonnement nagekeken en vind daar geen abonnement op de sportzenders terug, enkel het standaardabonnement. Je kan dit eventueel ook nakijken in My Proximus. Je kan daar ook de pakketten activeren die je zou willen gebruiken. Of bedoel je zenders die toch in het standaardpakket zouden moeten zitten ?

 

@KrisL Is dat op verschillende toestellen dat je die slechte beeldkwaliteit hebt ? Zowel draadloos of via 4g als via kabel op een pc vb ?

Reputatie 1

Dit is op PC, direct verbonden op de BBox met netwerkkabel. Dit heeft niks met mijn verbinding te maken, dit is puur het gevolg van een veel te lage video bitrate. Als er een zender in HD aan het afspelen is, geeft Windows Taakbeheer gemiddeld zo'n 2 Mbps aan voor Chrome, wat dus schandalig laag is voor HD video. 

Ter vergelijking, bij Netflix is het zowat het driedubbele, bij VTM Go schommelt het tussen 2 en 10 Mbps met een gemiddelde van rond de 5.

Badge

beste,

dat sport kanaal zit al jaren in mijn pakket van toen.

ben al 40 jaar abonnee !!!!

Nu is dat verdwenen!!!!

Wat voor een geklungel is dit!!!! 

Badge

Oh, nog vergeten HadewychT,

Wij hebben het hier wel over de WEBSITE van  pickx.

Dus die slotjes is niet opgelost op de WEBSITE!!!!!

Dit is op PC, direct verbonden op de BBox met netwerkkabel. Dit heeft niks met mijn verbinding te maken, dit is puur het gevolg van een veel te lage video bitrate. Als er een zender in HD aan het afspelen is, geeft Windows Taakbeheer gemiddeld zo'n 2 Mbps aan voor Chrome, wat dus schandalig laag is voor HD video. 

Ter vergelijking, bij Netflix is het zowat het driedubbele, bij VTM Go schommelt het tussen 2 en 10 Mbps met een gemiddelde van rond de 5.


heb je een andere pc of laptop om te proberen want die beeldkwaliteit is toch beter bij mij op mijn laptop onder windows 10 zelf als ik over wifi 2.4 werk ipv van via netwerkkabel

Badge

hallo, heel de namiddag telefoon en chat gehad over mijn voetbalkanalen, onmoglijk was de conclusie.

Heb er uiteindelijk toch ene gevonden (Brent) die me verder wil helpen.Hij heeft een dossier opgesteld.

Over de website kan ik niet veel vertellen daar ik me niet meer kan aanmelden….Ze zijn me klaarblijkelijk moe.

Badge

Ah, kan me terug aanmelden, das toch al dat..Maar nog altijd sommige vergrendelde kanalen met kinderslot.Ben nu thuis dus kan op de decoder0 en… mijn kinderslot was geactiveerd!!!!kan nu ook terug voetbal kijken, straf of toeval.

 

Badge

beste Charlotte,

Dit is een topic over de website, zie titel.

Reputatie 7
Badge +4

@andreas48 , inderdaad, maar wij krijgen over dit topic privé berichten door met vragen over casting ook ;-)

Reputatie 1

@KrisL via casting of via de website/app zelf?

Via de website. Bij HD aan amper 2.5 Mbps is het normaal dat het beeld op niks trekt. Een verdubbeling van de bitrate zou geen overbodige luxe zijn anno (bijna) 2020.

Reageer