website pickx tv

  • 4 December 2019
  • 38 reacties
  • 452 Bekeken

Badge

Die website is een regelrechte ramp.

Tusen 20.00h en 23.00h valt die om de 10 min. uit.

Oeps….en terug op het startscherm.

Ik krijg daar horens van!!!


38 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik krijg daar voor het ogenblik een foutbericht “Bad request ….”  .  Maar ik geef toe : het is in Linux en met Vivaldi, dus dat is redelijk ongewoon.

Reputatie 6
Badge +2

Op de app in android gaat dat wel goed.

ik kan echt niet klagen van pickx, gebruik dit geregeld vanop de laptop 

Badge

Ok Martin, website met win 10?

Inderdaad 

Reputatie 7
Badge +3

@andreas48 

Op welke internet browser kijk je tv?

(Microsoft Edge, Google Chrome, firefox, ..)

 

Geert

Badge

Geert,

Google Chrome.

Volgens mij die periode te druk.

 

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al een andere browser geprobeerd?

 

Geert

Badge

Zal dat deze avond is uitproberen.

Badge

Wat ook zeer vervelend is, wanneer je een radio zender neemt, duurt enkele minuten voor die begint

te spelen.

Badge

3 verschillende webbrowsers geprobeerd, nada.Om de 10 min. valt hij uit.

Overgeschakeld naar VRTnu heel de avond geen probleem.

Het ligt dus wel degelijk aan de site.

Krijg ook onderaan bericht, ‘wij wachten op proximus”

Na 2 seconden terug startpagina.

 

Reputatie 7
Badge +4

-Is je PC via kabel of draadloos verbonden ?

-Kan je ook eens testen op een ander toestel ?

-Heb je dit probleem ook als je via de app kijkt ?

 

Badge

beste HadewychT,

Heb dat allemaal al getest.

Als met een andere site VRTnu wel prima werkt denk ik dat je het probleem bij proximus moet zoeken.

De app android  werkt naar het schijnt wel goed.

ik heb nu een android box besteld, 6K 4GB RAM 64GB ROM.

Als dit niet goed gaat, schakel ik over naar telenet na 40j…..

Reputatie 7
Badge +4

Wat waren dan de resultaten als je dat getest hebt ? Werkt het op een andere pc wel goed ? En is deze pc via lan of wifi aangesloten ?

Ik zoek graag mee naar een oplossing, vandaar al deze vragen om een beter beeld van de situatie te krijgen en zo een mogelijke oorzaak te vinden. Jammer genoeg kunnen we op zo’n vragen niet altijd onmiddellijk een eenduidig antwoord geven.

Badge

Beste,

Als je naar  een oplossing zoekt, bij het software team is dan een goed idee.

Er zijn nog tal van mankementen aan die website.

Als een programma bezig is en je doet een herstart, zal bij het einde van de live versie de herstart ook stoppen,kan je volledig opnieuw beginnen wil je het einde zien, of soms dat rondeke even draaien en je bent een  paar minuten kwijt.

Opgenomen programmas van  een paar weken geleden zijn nu plots alleen via decoder te bekijken.

Radio begint pas na enkele minuten te spelen.

Dikwijls moet er terug ingelogd worden enz…

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@andreas48 ik heb het doorgestuurd naar de betrokken diensten zodat men dit kan onderzoeken en zodat er een oplossing kan gezocht worden. 

Badge

Beste,

 

Bedankt, denk dat dit de oplossing is.

Badge

Hier ben ik dan weer…

Heb nu een nog groter probleem.

Weet niet hoe dit kan maar ik ben mijn voetbal kanalen kwijt.

Vandaag ook constant onderbrekingen.

Ben het nu wel heel beu aan het worden.

Mvg, Andre

Ik had juist al op je vorige post met de zelfde klacht geantwoord hier >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/welkom-bij-het-gloednieuwe-proximus-pickx-47666/index2.html#post639949

die voetbalkanalen ben je die ook kwijt op je decoder.

enfin morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs en hopelijk kunnen ze dit verder oplossen voor u.

Badge

Beste Martin,

Ja, sorry ik vindt mijn weg niet goed op dit forum.

Heb nu toch mijn vorige post gevonden en ga daar dan op verder.

Op decoder weet ik niet, zit  nog tot dinsdag in buitenland, vandaar...

Badge

Op mijn smartfone, android is ook weg.

Hoe kan dit nu dat ik vandaag daar ben van afgesloten?

Badge

Nu zie ik bij verschillende kanalen dat het kinderslot is geactiveerd!!!!

Kan enkel gedurende 10 minuten terug activeren.

Dit is werkelijk niet meer te doen hé.

Je zou eventueel nu kunnen bellen naar helpdesk.

Nationaal: 0800 22 200 GRATIS

Buitenland: +32 475 15 60 00 GRATIS

Reputatie 1

Die Pickx website is verschrikkelijk, beeld is niet om aan te zien door de veel te lage bitrate. Hallo Proximus, het is nu bijna 2020 en geen 2005. Het wordt tijd om wat minder gierig te zijn met bandbreedte.

Is dit op een groot  scherm mss dat je die beelden cast 

Reageer