Vraag

Wat na de coronastop van 'Thuis' en 'Familie'?

  • 12 April 2020
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Op tvvisie.be kwam ik het volgende nieuws tegen voor de liefhebbers van thuis en/of familie.

Wat na de coronastop van 'Thuis' en 'Familie'?

Bij Eén kiezen ze voorlopig nog niet voor zomerse herhalingen. 'We willen elke dag opnieuw de best mogelijke tv-avond brengen', klinkt het daar. 'Thuis is eigenlijk onvervangbaar'. Vanaf maandag 27 april zullen de programma's die normaal na afloop van 'Thuis' starten, al om 20.10 uur op het scherm komen.

VTM heeft nog geen alternatief uitgewerkt. 'We kunnen met zekerheid zeggen dat we tot 24 april kunnen doorgaan, daarna zien we wel'.

Ik had dan liever op één vanaf 27/4 ‘s avonds ter vervanging van thuis, (alhoewel ik niet kijk naar thuis) de zoveelste herhaling van fc de kampioenen (dan kijk ik dan wel naar) gehad dan dat de andere programma’s gewoon na het weerbericht na 20u worden uitgezonden, in de plaats van thuis, dat betekent dan dat alle programma’s ‘s avonds een half uur eerder zullen uitgezonden zijn, alhoewel ik toch niet meer naar deze zenders kijk, meestal staat er hier Eurosport op bij mij.

Welk ander alternatief komt er dan bij vtm? Ik denk weer iets als met 4 in bed of zo? Gelijk andere jaren, we zullen het wel zien.

Timm1983


3 reacties

Heb die vraag ook al gesteld aan  VTM en EEN zelf.

Reputatie 6
Badge +2

Temptation Island en Love Island , of andere eilanden, dag en nacht! :blush:

Niets voor mij hoor die programma’s als Temptation Island, Love Island en Naked attraction, ik vind dat dat meer iets is voor vrouwen en dat past goed op die zender “5”, volgende week maandag start er om 20u35 tot 22u20 op “5” ook weer zo iets goed, “Meisje van plezier”, konden ze daar nu echt niet mee wachten tot na de coronacrisis, dit is werkelijk single’s zin doen krijgen in liefde en dingen die nu niet mogen, ze zijn goed bezig bij “5”, waarom delen ze dan ook geen boetes uit aan zenders die programma’s uitzenden die de coronaregels overtreden, oh ze doen maar, t enige dat hier bij mij nog op tv komt is Eurosport, nog t enige rustgevende van al.

En ook iedere maandag op vtm, helden van hier corona, dat zal ook nog worden uitgezonden zeker zo lang dat de coronacrisis duurt? Of corona 2020 op Vier.

Timm1983

Reageer