Skip to main content

Ik heb nog steeds tv-bundel: All kids NL , met daarin o.a. de ‘all kids pass’ , Nu merk je dat deze een bijna lege bundel is, nog 21 gratis films, waarvan de meeste Franstalig. Als Proximus van een bundel af willen, kunnen ze dan niet met een voorstel komen om over te stappen naar bestaande bundels

@luc 14415  Hierover heeft op jouw factuur van 12/2018 volgende melding gestaan:

ProximusTV: Catalogus Disney Channel verdwijnt uit de tv-bundel AllKids vanaf 01/01/2019. De catalogus van Disney Channel, die deel uitmaakt van de tv-optie AllKids, zal vanaf 1/1/2019 niet meer beschikbaar zijn op ProximusTV. Sinds augustus voegden we al een deel van de catalogus van Ketnet & PebbleTV toe aan AllKids. Niet tevreden over deze wijziging? U kunt uw tv-abonnement altijd kosteloos opzeggen via MyProximus of het menu van ProximusTV.

 

Via de zenderlijst kan je zien welke zenders er inbegrepen zijn in onze tv-bundels:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvchannels/particulieren/proximus-tv-opties/proximus-pickx-tv-opties/tv-zenders.html

Groetjes,
Antonella


@ AntonellaD  , ik weet waar ik, nieuwe bundels kan vinden. Maar dat wil niet zeggen dat Proximus mijn huidige bundel mag afbouwen zonder iets te laten weten, maar wel minder ter beschikking stelt. De prijs blijft ook hetzelfde. De enige bundel dat hierbij aansluit is Familie. Maar daar heb al dikwijls het verschil gevraagd tussen All Kids en All Familie. Maar geen antwoord. Bestaat All Kids Paas eigenlijk nog? Daarin heb je alles van ‘Pebbles’ en ook gratis kinderfilms (Vroeger toch).


@luc 14415 Via onderstaande link vind je meer info terug over de huidige tv-opties.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvoptions/particulieren/proximus-tv-opties.html

Je kan zelf tv-bundels activeren of stopzetten via MyProximus.

Groetjes,
Antonella


Reageer