Vraag

Wanneer Pickx+ ?

  • 29 April 2022
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Wanneer wordt PICKX+ geactiveerd op TV. Heb bestelling gedaan maar krijg nog niets.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Peter62 Momenteel heb je de oude tv-optie Entertainment Channels NL actief staan (€ 10,99/maand). Wens je hier de afzonderlijke tv-optie Pickx+ bij te nemen (€ 4,99/maand)? Want het zou namelijk voordeliger zijn om de oude tv-optie Entertainment Channels NL te wijzigen naar de nieuwe tv-bundel Pickx Mix (€ 10,00/maand in Flex) waarin Pickx+ is inbegrepen. Mag ik het zo voor jou in orde maken door een wijziging te doen naar Pickx Mix? Groetjes, Antonella

heb je de decoder al eens herstart door die even volledig stroomloos te zetten via zijn schakelaar achteraan of via zijn netstekker.

Reputatie 4
Badge +1

@AntonellaD

Ja, dat mag gewijzigd worden.

Bedankt

Groetjes

Srr voor het late antwoord

Reputatie 7
Badge +3

@Peter62 De wijziging is in orde. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +1

@AntonellaD  Bedankt

Ik zag wel dat met tv replay programma’s van vrt  later startte,  ook opgenomen programma. Eerste minuten waren er niet. Mss ligt het ergens anders  aan. 

Groetjes

Peter

het probleem is als programma’s niet juist op het tijdstip beginnen en eindigen zoals aangegeven in de TV gids, dan kan je dat voorhebben, het nieuws bvb start op het juiste moment  omdat dit ook altijd op het aangegeven moment start. Daarom bvb wordt bij opnames een periode voor en na de aangegeven begin en eindtijd van het programma opgenomen, zodat je dan bij het bekijken van de opname kunt doorspoelen naar het begin van het programma.

Reputatie 4
Badge +1

@AntonellaD dit is het bewuste topic dat ik startte 

Reageer