Beantwoord

Wanneer opnames via site kunnen bekijken in andere browser?

  • 29 October 2018
  • 6 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Midden vorig jaar beloofde Proximus dat je opnames via proximustv.be kan ook bekijken in een andere browser dan Internet Explorer tegen eind 2017: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_entertainment_proximus_tv_new_player/particulieren/discover/news/bits-and-bytes/kijk-online-tv-via-je-favoriete-internetbrowser.html

"Bekijk ook je opgenomen programma’s
Voorlopig kan dit wel enkel via Internet Explorer 11. Maar momenteel werken we hieraan, zodat je ten laatste tegen het einde van 2017 ook je opnames via de drie andere browsers kan bekijken, waar je ook zit."

We zijn inmiddels meer dan een jaar verder en dit is nog steeds niet in orde, is hierover nog nieuws?

Mvg
icon

Beste antwoord door HadewychT 26 March 2019, 11:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik heb dat toevallig net even geprobeerd. Ik wist zelfs niet dat dat bestond. En bij mij werkt dat gewoon in Firefox. Nuja, gewoon. Ik krijg wel een waarschuwing van Firefox dat ik DRM moet aanzetten om te kunnen kijken. Maar ik heb gewoon dan bovenaan Firefow op "enable DRM" geklikt, en toen werkte het bijna meteen.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Tien , ik heb de vraag gesteld aan de betrokken dienst, van zodra ik nieuws heb, laat ik je iets weten. Groeten Thierry
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Tien , ik heb de vraag gesteld aan de betrokken dienst, van zodra ik nieuws heb, laat ik je iets weten. Groeten Thierry

Heb je hierover intussen nieuws?

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Ook hier heb ik jammer genoeg nog geen antwoord, maar ik volg het vandaag zeker verder op en hoop je straks een antwoord te kunnen geven.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Tien,

Ondertussen heb ik antwoord gekregen en dit zou in april in orde moeten komen.

Groetjes Hadewych
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Tien,

Ondertussen heb ik antwoord gekregen en dit zou in april in orde moeten komen.

Groetjes Hadewych


Hallo HadewychT,

Dat zou goed nieuws zijn! Na anderhalf jaar zijn we in blije verwachting ;-)

Bedankt voor het na te vragen en alle moeite!

Mvg

Reageer