Beantwoord

Wanneer opnames via proximustv.be kunnen bekijken in een andere browser dan IE?

  • 20 September 2018
  • 8 reacties
  • 621 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Sinds enkele jaren is het mogelijk om via proximustv.be opnames van een aantal tv-zenders te bekijken. Alleen is dit mogelijk via Internet Explorer. Net zolang is er ook de melding "Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken". Echter duurt die "binnenkort" al een paar jaar en hoe langer hoe meer mensen gaan niet meer kunnen beschikken over Internet Explorer.

Wanneer kunnen we eindelijk opnames op proximustv.be ook bekijken in bijvoorbeeld Google Chrome of een andere browser dan Internet Explorer (IE)?

Mvg
icon

Beste antwoord door ElsJ 21 September 2018, 09:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Tien

Kijken naar je opgenomen programma’s via de online tv-speler kan al met Internet Explorer 11 en tegen het eind van het jaar ook met de andere browsers: Chrome, Firefox en Edge. Zo kan je je opnames altijd en overal bekijken wanneer jij dat zelf wenst. Groeten Els
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb het even opgezocht, van 31 augustus 2017:
https://www.proximustv.be/nl/nieuws/artikel/1790337/online-tv-kijken-naar-proximus-tv-gaat-nu-nog-makkelijker

Ben je klant bij Proximus TV dan kan je vanaf nu ook makkelijker dan voorheen online tv-kijken. Proximus maakte zijn vernieuwde online tv-speler immers toegankelijk voor 3 extra internetbrowsers. Naast Internet Explorer 11 kan je nu ook online tv-kijken met Chrome, Firefox en Edge!

Live televisie voor iedereen via het web

Heb je een abonnement op Proximus TV en werkt je computer op Mac OS of op Windows (vanaf Windows 7 en hoger), dan opent de vernieuwde online tv-speler van Proximus TV een spannende wereld van online televisiekijken. Proximus zette een nieuwe tv-speler online die nu ook geschikt is voor Chrome, Firefox en Edge. Het resultaat: vrijwel iedereen kan nu genieten van live televisie via het web op www.proximustv.be.

Kijken naar je opgenomen programma’s

Kijken naar je opgenomen programma’s via de online tv-speler kan al met Internet Explorer 11 en tegen het eind van het jaar ook met de andere browsers: Chrome, Firefox en Edge. Zo kan je je opnames altijd en overal bekijken wanneer jij dat zelf wenst.

Hoe online tv-kijken met Proximus TV?

Ben je klant bij Proximus TV en wil je tv-kijken op je smartphone, tablet of pc, of wil je een opname plannen op Proximus TV terwijl je niet thuis bent? Dan is dat heel eenvoudig. Surf naar Proximustv.be of download de Proximus TV-applicatie (beschikbaar voor Android, iOS en Windows).

Het enige wat je nodig hebt is een MyProximus-account en verbonden zijn met het Proximus-netwerk (via wifi, 3G of 4G of een Wi-Fi Hotspot) in België. Veel kijkplezier!

-----------------------------------------------

Er is dus na meer dan een jaar niets veranderd. Dezelfde teksten blijven opduiken, maar er wijzigt niets.
Dit doet het kijkcomfort geen goed. Kan dit doorgegeven worden?

Mvg
Tien

Kijken naar je opgenomen programma’s via de online tv-speler kan al met Internet Explorer 11 en tegen het eind van het jaar ook met de andere browsers: Chrome, Firefox en Edge. Zo kan je je opnames altijd en overal bekijken wanneer jij dat zelf wenst. Groeten Els


Dag Els, het is vandaag al 16 december en nog steeds alleen beschikbaar voor IE. Althans bij mij...
Lukt het nog voor het einde van het jaar?
Louter ter info: ik gebruik hiervoor de windows_10-app
Reputatie 7
Badge +1
Ik ook...lijkt me het simpelst
OK

Ik heb dus een Mac. Ik heb Firefox, Chrome en Safari. Met geen van die drie (toch de meest gebruikte browsers dacht ik?) kan ik opnames terugkijken.

En Internet Explorer wordt niet ondersteund door voor de Mac.

Dus wat is nu een goede oplossing?
Windows 10 app bestaat niet meer en opnames kijken lukt niet via proximustv.be, niet met IE11, niet met Edge, niet met Chrome, niet met Safari... enkel met IOS of Android app.
Louter ter info:
het kan als die meldingen negeert en de opname niet ouder is dan 2 dagen maar daar hebben we niet veel aan hé
En het strafste is dat het enkele dagen geleden wel nog werkte met IE11 en nu ook niet meer!!!!!!!

Reageer