Beantwoord

wanneer kan ik een oplossing verwachten.

  • 13 November 2020
  • 21 reacties
  • 371 Bekeken

Reputatie 5

Al 10 maanden en counting.

icon

Beste antwoord door Jamo 22 November 2020, 10:31

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie inderdaad sinds enkele weken wel wat fouten op je lijn die dit kunnen veroorzaken. Is er iets veranderd aan je installatie, of electrische toestellen bijgeplaatst,… ?

Als dat niet het geval is vermoed ik dat de modem defect zal zijn en vervangen moet worden.  

Reputatie 5

Er is niets veranderd. Ik krijg ook regelmatig op mijn toestellen de melding “verbonden geen internet”. Maar het probleem is niet van de laatste weken maar duurt al maanden.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je een nieuwe modem opgestuurd. Hij zal geleverd worden in MEULENBROEKSTRAAT 18. U krijgt hiervan nog een bevestiging op je gsm zodra je hem kan ophalen. 

Reputatie 5

Dat is niet mijn adres.  Ik woon in de GuidoGezellelaan.

Reputatie 5

@HadewychT 

Sorry ik had niet gezien dat het een afhaalpunt was.Ondertussen de modem gaan afhalen. Wat moet ik nu doen met de andere modem?

Normaal krijg je de retourlabels per mail opgestuurd om die kunnen terug te sturen, alleen de oude witte bbox2’s moeten niet meer teruggestuurd worden.

Houd ook de spamfolder in de gaten of die mail daar niet in terecht gekomen is, maar in ieder geval moest je die labels niet ontvangen dan kan proximus die altijd opnieuw opsturen.

Reputatie 5

Ik heb geen label ontvangen,ook niet in de spam. Kan je er één doorsturen? Liefst per post want ik heb geen printer.

Reputatie 5

Nieuwe modem lost het probleem met het casten niet op. Wel opgelost is het vanzelf veranderen van wifi kanaal. Nu ik zelf het kanaal kan vast zetten geen slechte wifi meer. Ook snelheid via wifi is nu hoger. Ik heb nog geen label ontvangen om de modem terug te sturen.

ook de spam folder in het oog houden

maar de prox forummedewerkers kunnen die retourlabels altijd opnieuw opsturen.

Reputatie 5

Hoezo opnieuw opsturen, hebben jullie dan al een label verzonden? Ik heb in ieder geval niets ontvangen. Waarom maken jullie alles zo moeilijk, stuur gewoon een label mee met het te vervangen toestel. Nee dat is te gemakkelijk. En ik voel het al aankomen,binnenkort een aanmaning om de box te betalen wegens niet terug zenden.

dat was bij mij het geval inderdaad maar blijkbaar hebben ze dit veranderd, wacht gewoon op de prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen en ze zullen ze zeker wel opsturen.

Reputatie 5

Goed voor u ,als ik hier eens lees op het forum heb je nooit problemen en moeten we wachten tot na het weekend. Wel de Proximus medewerkers vinden dat ik te veel zaag over mijn probleem dat al meer dan 10 maanden aansleept. Dus negeren ze mijn berichten en privéberichten maar.  Weekend of niet. Ik vind dat ik wel het recht heb om aan te kaarten dat een betalende dienst niet werkt en ga dat dan ook blijven doen tot ik een werkend product heb. En wanneer het covid gedoe voorbij is en ik terug een normaal werkritme heb ga ik me maar eens moeten bezig houden met toch maar een andere provider te zoeken. Ik weet het dat heb al meerdere keren gezegd maar zo blijf ik geen tv kijken. En geloof me ik ben niet alleen met problemen met tv kijken, ik weet al van 4 mensen die overwegen om over te stappen. Het wordt tijd dat het tv engineering team eens een tandje bij steekt en de problemen aanpakt zodat de mensen van de klantendienst terug op een normale manier kunnen werken en klanten daadwerkelijk helpen.

Jamo,  als ik geen problemen heb dan kan ik daar niks aan doen dat anderen problemen of heel problemen hebben en kan ik mij wel inbeelden hoe frustrerend dit moet zijn op de lange duur, maar door te liegen door  te zeggen dat ik wel al veel problemen zou hebben, daar zou ik je ook geen stap mee verder helpen om je problemen op te lossen of denk je mss dat ze het vlugger gaan kunnen oplossen omdat ik zou liegen of mss denk je dat ik betaald wordt om hier al die berichten te posten, vergeet het maar, ik moet net mijn proximus facturen betalen zoals jij en alle andere forumleden hier die wel of geen problemen ondervinden. 

Maar nogmaals ik weet hoe frustrerend dit moet  zijn voor u maar ik kan voor geen oplossingen geven alleen Pro⌘imus kan dat , en moest ik het kunnen dan zou ik je ook direct verder helpen.

En dat je op den duur denkt aan overstappen naar een ander provider dat zou ik trouwens ook doen moest ik te veel problemen krijgen en zeker als ze op lange termijn niet opgelost moesten geraken, ik heb wel heel, heel veel geduld maar daar komt ook wel eens een einde aan.

Reputatie 5

Nogmaals de vraag : Wat moet ik met de oude modem doen? Opsturen naar ???? Naar het containerpark brengen?

Ik begrijp ook niet goed waarom er nog geen retourlabels door Proximus naar u gestuurd werden!!! 

moest het een oude witte bbox2 geweest zijn dan zou dit geen probleem zijn aangezien die niet meer moet teruggestuurd worden.

Reputatie 5

Dit heb ik gevonden :

 

  1. Print het label uit dat je via e-mail (of post) ontvangen hebt om je oud toestel terug te sturen. Als er vermeld wordt dat je toestel niet meer van waarde voor ons is, dan ontvang je geen label. In dit geval mag je het toestel houden of terugbrengen naar het containerpark.

    Kun je het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximusNieuw venster (In de MyProximus-app, tik op uw profielicoon en Bestellingen) wanneer je naar een bpost in uw buurt gaat. Opgelet: Momenteel kan dit enkel bij bpost, niet in Kariboo punten. Let er ook op dat retourzendingen niet worden geaccepteerd in bpost Cubees.
  2. Stop al je toestellen in een kartonnen doos, zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos. 
  3. Ga zo snel mogelijk naar een bpost in je buurtNieuw venster en geef het pakket gratis af.

Een label heb ik dus niet ontvangen. Een digitale barcode in MyProximus kan ik niet vinden. Kijk je verder voor hulp dan heb je keuze voor chat(niet beschikbaar) telefoneren (hopeloos wegens lange wachttijden) en het Proximus forum (hier dus).  Ik heb het geprobeerd,meer kan ik niet doen. De modem staat hier ter beschikking.

Reputatie 5

Nogmaals de vraag : Wat moet ik met de oude modem doen? Opsturen naar ???? Naar het containerpark brengen?

 

je hebt nog altijd geen aanrekening gekregen, dan vraag ik mij af of die wel nog moet teruggestuurd worden, over welke modem ging dit eigenlijk, het was toch geen witte hé 

Reputatie 5

Nogmaals de vraag : Wat moet ik met de oude modem doen? Opsturen naar ???? Naar het containerpark brengen?

 

 

Reputatie 5

Nogmaals de vraag : Wat moet ik met de oude modem doen? Opsturen naar ???? Naar het containerpark brengen?

 

 

 

Reputatie 5

Nogmaals de vraag : Wat moet ik met de oude modem doen? Opsturen naar ???? Naar het containerpark brengen?

 

 

 


Ga ik hier nog een antwoord op krijgen!!!!!!

Reageer