Beantwoord

Waarom niet replay en replay + gratis maken voor iedereen?

  • 28 February 2020
  • 10 reacties
  • 360 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Replay zit alleen in pakketten en replay + moe afzonderlijk bijbetaald worden. Maar nu kan je van elke Vlaamse zender de programma’s bekijken op hu website, zoals VTMGO en VRTNU. Wat is de zin dan nog van abonnementsgeld te vragen voor die 2 opties?

icon

Beste antwoord door Elma 25 March 2020, 22:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Zoveel mogelijk verdienen op de klant zijn abonnementen. Klanten vinden is makkelijk. Kanten houden daar doet Proximus niet aan mee. Deze week degelijk ondervonden.

Badge

Tja, kan der van meespreken.

Waarom eigenlijk nog een abonnement nemen?

Oja, internet hebben we nog nodig, spijtg….

Reputatie 2
Badge

Zoveel mogelijk verdienen op de klant zijn abonnementen. Klanten vinden is makkelijk. Kanten houden daar doet Proximus niet aan mee. Deze week degelijk ondervonden.


Is dat niet het zelfde als terugkijk tv. bij  Telenet? Je hoeft operators niet te vergelijken met elkaar vind ik. Hier heb je bijna 30% andere zenders dan bij hen, krijg je een film gratis per maand, die je daar niet krijgt. Ik denk dat je dat allemaal vergeet.

 

Reputatie 6
Badge +3

Op VTMGO is er wel reclame die je niet kan doorspoelen: https://customerservice.vtmgo.be/hc/nl/articles/360001280278-Krijg-ik-reclame-te-zien-en-hoeveel-onderbrekingen-zijn-dat-dan- en hier: https://customerservice.vtmgo.be/hc/nl/articles/360001280298-Kan-ik-reclame-doorspoelen- wat inderdaad wel hetzelfde is al replay. Met replay + van Proximus kan je zelf reclame doorspoelen. Maar als het inderdaad gewoon om te doen is om de gemiste afleveringen te bekijk heb je inderdaad geen replay of replay+ nodig. Voor VRTNU is er totaal geen reclame. Volgens mij wil Proximus gewoon de dienst aanbieden om op een groot scherm en direct vanop de decoder te bekijken. Je kan natuurlijk ook altijd jouw computer/laptop verbinden aan jouw TV. Replay werd gelanceerd in 2015 en VTMGO pas in 2019. Proximus is gewoon blijven die dienstverlening door te zetten.

zoals het hier ook al door prox op het forum uitgelegd geweest is, dat dit trouwens ook de enige reden is waarom TVR gratis is en TVR+ niet aangezien prox moet kosten betalen voor doorspoelen van reclame.

Simpel hoe meer reclame op één of andere manier zou kunnen geweerd/omzeild worden zullen de gevolgen ook te vinden zijn in onze portemonnee op de lange duur. 
Denk maar aan de vele gratis diensten die iedereen al dan niet  onbewust gebruikt, die alleen kunnen met reclame, en ik spreek nu niet over proximus diensten maar in algemeen …….

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie dat hier geen antwoord op komt.

Reputatie 6
Badge +3

Het enigste wat je nog zou kunnen proberen is de naam van een community manager vermelden, soms reageren ze dan.

Reputatie 7
Badge +3

@Elma  De vraag is eigenlijk reeds beantwoord door @annaconda  @familievandesype en @Martin 
Dit heeft uiteraard te maken met de kosten voor het kunnen doorspoelen van de reclame dat Proximus zelf ook moet betalen aan de zenders.

Groetjes,
Antonella

Test aankoop op zetten helpt ook. Zal ik dat anders doen ?

Ter info; Een klacht kan je inderdaad altijd indienen via ombudsdienst telecom of testaankoop zoals je zegt, dit wordt dan verder tussen hen en proximus afgehandeld.