Beantwoord

Waarom heb ik nog geen nieuwere decoder gekregen?

  • 1 april 2018
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Beste

bij mijn ouders staat er al sinds een hele tijd een nieuwere decoder en is ook de layout van de tvgids en zo totaal vernieuwd ... waarom heb ik nog steeds een oude decoder en is de menu nog verouderd? Ik wil ook up to date blijven
icon

Beste antwoord door sabineb 3 april 2018, 12:14

Hi Lieven,



Zoals Martin al aangaf; staat er bij jou nog een



HW Version IPTV.CISCO.SAISB6030 SW Version leon-batch2_15.21.0.6



De NTE versie wordt niet meer gepushed naar de v4 decoder wegens teveel issues.



In principe worden de v4 decoders enkel omgeruild bij defect, dit dus de redenen waarom nog v4 decoder bij jou.



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html



mvg sabine
Bekijk origineel

3 reacties

Ter Info:
je hebt waarschijnlijk nog een V4 decoder met LEON software er op.
Een huurdecoder wordt pas omgeruild als deze een defect vertoont.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Lieven,

Zoals Martin al aangaf; staat er bij jou nog een

HW Version IPTV.CISCO.SAISB6030 SW Version leon-batch2_15.21.0.6

De NTE versie wordt niet meer gepushed naar de v4 decoder wegens teveel issues.

In principe worden de v4 decoders enkel omgeruild bij defect, dit dus de redenen waarom nog v4 decoder bij jou.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

mvg sabine
Reputatie 6
Badge +2
Zo te horen zullen V4 decoders ook langzamerhand verdwijnen van het Proximus net.
Op een bepaald moment zullen die decoders ook buiten werking gesteld worden.

Reageer