Vraag

Waarom Food Network niet naar Entertainment Channels NL?

  • 13 August 2018
  • 11 reacties
  • 2903 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Op de facturen staat te lezen dat Food Network uit het basisaanbod verdwijnt vanaf 1 oktober. Waarom kan dit kanaal dan niet naar Entertainment Channels NL verhuizen? Het is een zender die erin goed zou passen en het zou nog eens een aanvulling kunnen zijn voor de bundel (qua aantal zenders en inhoudelijk). Ik snap dat Proximus Njam! wilt promoten als kookzender in het basisaanbod, maar waarom geen twee vliegen in één klap?

Kan dit nagekeken worden?

Mvg

11 reacties

il wil het terug... keek er dagelijks naar. al is het betalend of zo?
Ook wij keken dagelijks. Njam is gewoon een bende omhoog gevallen BV's die denken dat ze iets zinnigs te vertellen hebben. Proximus wanneer kunnen we eindelijk zelf beslissen wat we willen kijken.
Ik ruil met plezier die domme Njam in voor Food network.
Ik wil het ook terug, keek dagelijks naar deze zender, en ga echt niet naar njam kijken hoor ?
Ik keek er ook heel vaak naar... Super tof kookprogramma en helemaal niet te vergelijken met njam...! Het aanbod is al mager.. Meer dan de helft van de kanalen is Franstalig! En heel veel betalend, hetgeen bij Telenet niet zo was. ?
Wij kijken er ook bijna dagelijks naar en willen dit dan ook terug. Food network is stukken beter dan njam!!
Ook ik ben grote fan van Foodnetwork. Super jammer dat we dit nu niet meer kunnen bekijken.
Waarom moet dit verdwijnen ? Toch niet omdat Njam nu wel te bekijken is :-(
Keuze is gemakkelijk indien ik mag kiezen : Geeft ons Foodnetwork terug AUB
Hier ook een grote food network fan. Wij kijken vnl in het weekend en het was een grote teleurstelling toen we het kanaal gisteren niet terug vonden. Waarom werd dit verwijderd? Het is één van de enige kanalen die 24/24 interessante uitzendingen heeft.
Voor de rest is het tv aanbod maar pover..
Als proximus het niet wil uitzenden, is er dan een andere provider die het wel nog uitzendt?
Reputatie 7
Badge +2
Hier ook een grote food network fan. Wij kijken vnl in het weekend en het was een grote teleurstelling toen we het kanaal gisteren niet terug vonden. Waarom werd dit verwijderd? Het is één van de enige kanalen die 24/24 interessante uitzendingen heeft.
Voor de rest is het tv aanbod maar pover..
Als proximus het niet wil uitzenden, is er dan een andere provider die het wel nog uitzendt?


Als Telenet de kabelmaatschappij is in uw straat, dan zit het volgens mij bij het Play pakket. Maar met dit soort zenders weet je natuurlijk nooit voor hoe lang. De zender is nu in handen van Discovery Networks en die zijn volgens mij iets gulziger dan de vorige eigenaars.
Met de stopzetting van Food Network hebben we op dat kanaal er weer een infokanaal gekregen. Nu op naar 18/10 Voor ngc. Discovery en eurosport1 in HD.
Timm1983
PS. Weer een verdwenen zender. De zoveelste!
Why is food network gone
Food Network was bijna letterlijk de enige zender waarvoor ik mijn TV nog aanzette. Zéér teleurgesteld sinds verdwijning van deze zender! Heb hier ook speciaal voor gebeld naar de klantendienst van Proximus om naar de reden te vragen en om mijn ongenoegen te uiten. Iemand een voorstel om deze zender terug in het (basis)aanbod te krijgen?

Reageer