Beantwoord

Waar vind ik mijn opnames (opgenomen en gepland) ergens terug op mijn laptop?

  • 17 April 2019
  • 4 reacties
  • 2405 Bekeken

Via de tv app op mijn mobieltje zie ik "Nu op tv" en "Mijn opnames (opgenomen en gepland), daarnaast ook nog de tv-gids en de zenderlijst. Echter als ik via Internet op mijn laptop tv wil kijken dan ziet het er helemaal anders uit. Ik heb bijvoorbeeld bij het menu TV enkel Tv-gids en Live-TV. Ik geraak er niet zo goed aan uit 😞 Kan ik mijn opnames (opgenomen en gepland) ergens terug vinden op mijn laptop? Kan ik ook opnemen via mijn laptop en opgenomen programma's bekijken? Dikke merci!
icon

Beste antwoord door Martin 17 April 2019, 19:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Via de tv app op mijn mobieltje zie ik "Nu op tv" en "Mijn opnames (opgenomen en gepland), daarnaast ook nog de tv-gids en de zenderlijst. Echter als ik via Internet op mijn laptop tv wil kijken dan ziet het er helemaal anders uit. Ik heb bijvoorbeeld bij het menu TV enkel Tv-gids en Live-TV. Ik geraak er niet zo goed aan uit 😞 Kan ik mijn opnames (opgenomen en gepland) ergens terug vinden op mijn laptop? Kan ik ook opnemen via mijn laptop en opgenomen programma's bekijken? Dikke merci!
Dat is zeker mogelijk ook via de website, op deze link vind je hier meer info van terug: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_on_the_go_tve/particulieren/support/televisie/tv-op-uw-gsm-of-computer/tv-op-gsm-of-computer-gebruiken/opnemen-via-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Dank je wel, ik ben al een eind verder ?. Kan ik ook ergens een overzicht vinden van alle opgenomen en nog op te nemen programma's op mijn laptop? Kan ik naar opgenomen programma's kijken via mijn laptop? Dikke merci!
opnames vind je terug via de menu:
Mijn Video's > Overzicht / Mijn Opnames / Mijn geplande opnames
waar je dan op een opname kunt klikken om ze te bezien.

PS: de optie om te chromecasten naar je TV is nog niet voorzien!
Nu zie ik inderdaad "Mijn video's" staan. Gisteren moet er ergens een probleem geweest zijn want toen stond dat er niet tussen, toen had ik enkel de mogelijkheid Tv-gids en Live TV. Maar toch merci 🙂 groetjes