Vraag

Volume afstandsbediening V6

  • 21 January 2022
  • 12 reacties
  • 2503 Bekeken

Nieuwe decoder geïnstalleerd. Alles werkt prima op de volumeknop van de afstandsbediening V6, Elke andere knop reeds getest met succes?

Bedankt voor de hulp.


This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@SanWin

Kan je de tv uitzetten met de Proximus afstandsbediening? Dat is de knop linksboven.

 

Geert

Ja, dat lukt. Heel bizar dat het enkel de volumeknoppen zijn. Net gemerkt dat ook de Mute knop het niet doet.

 

Reputatie 7
Badge +3

@SanWin 

heb je al eens een batterij uit de afstandsbediening genomen of de afstandsbediening een reset gegeven? 

 

Geert

Heb je de methode gevolgd zoals hier beschreven voor de v6 → Hoe kan je je afstandsbediening universeel maken? | Proximus

als de methode van toepassing is waarop je moet wachten tot de TV uitgaat moet je wel snel loslaten als je de TV ziet uitgaan.

Net nog eens geprobeerd, maar geen succes. 

ik probeer het universeel maken nog eens

 

Oei, met het universeel maken kan ik nu ook EXT niet meer gebruiken.

Reputatie 7
Badge +3

@SanWin 

Best dan eens resetten van de afstandsbediening.

 

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

en nadien universeel maken zoals @Martin liet weten.

 

Geert

Bedankt voor de hulp! Ik had bij het universeel maken een stap overgeslaan. :face_palm_tone1:

Nu is het in orde!

Oei, met het universeel maken kan ik nu ook EXT niet meer gebruiken.

je moet wel de TV-mode knop op de remote ingedrukt blijven houden terwijl je EXT knop gebruikt

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt voor de hulp! Ik had bij het universeel maken een stap overgeslaan. :face_palm_tone1:

Nu is het in orde!

Bedankt voor de feedback dat alles nu in orde is na de adviezen. Iedereen zou dat moeten doen als iets lukt. Dan leert iedereen bij.