Beantwoord

Volledig scherm

  • 8 December 2018
  • 15 reacties
  • 608 Bekeken

Hoe kan ik de modus "volledig scherm" op proximus tv inschakelen op pc ? Blijkbaar staat dit geblokkeerd en kan ik alleen maar het kleine schermpje bekijken...
Wie kan mij hierbij helpen ?
icon

Beste antwoord door Martin 14 December 2018, 14:45

Bekijk origineel

15 reacties

heb je op de pagina http://proximustv.be op het onderstaande symbool geklikt

Bedankt voor de reactie Martin.
Inderdaad...vroeger kreeg ik het volledige beeld als ik dat symbool klikte, nu reageert dat symbool niet meer...???? Hoe zou dit komen ????
heb je ook al eens met een ander browser geprobeerd
Nogmaals bedankt Martin... het is gelukt via een andere browser. Eigenaardig toch...
Ik heb net hetzelfde probleem sinds een paar dagen.
Het symbool reageert niet meer.
Een andere browser dan Google gebruiken is geen optie voor mij.
Ik gebruik tijdens mijn verblijf in Spanje Google Chrome cast om Proximus tv naar mijn tv te casten.
Wie kan mij helpen?
Net eens geprobeerd met chrome en dat werkt toch bij mij als ik op het symbool klik.
Ik ga eens zien welke chrome versie ik heb.

Edit: het is versie: Version 70.0.3538.67

Nu ga ik eens updaten naar een recentere versie om te zien of het dan ook nog werkt.

Nu is het versie Version: 71.0.3578.80 en hetwerkt nu niet meer !!
Mss als voorlopige oplossing bv opera browser gebruiken en de cast functie inschakelen
Chromecast support
>
Settings/Preferences -> Browser -> User interface -> "Enable Chromecast support.
Mss ook nuttig om weten en ter bijkomende info:
Setup from computer is no longer supported
because it lacks some of the features that mobile app setup offers.
We recommend to use Google Home app instead from phone or tablet to setup your Chromecast.
You can also do that by borrowing phone to setup your Chromecast.
Once the setup is completed, you can cast from your computer even if the setup phone is not around.
Ryan



Setup vanaf de computer wordt niet langer ondersteund
omdat het een aantal van de functies mist die de setup van mobiele apps biedt.
We raden u aan de Google Home-app te gebruiken van uw telefoon of tablet om uw Chromecast in te stellen.
U kunt dat ook doen door een telefoon te lenen om uw Chromecast in te stellen.
Nadat de installatie is voltooid, kunt u vanaf uw computer casten, zelfs als deze telefoon niet meer in de buurt is.
Martin,

Met de Opera browser kan je Chromecast gebruiken maar Proximus tv werkt met Opera.
Martin,

Sorry type foutje.
Met de Opera browser kan je Chromecast gebruiken maar Proximus tv werkt NIET met Opera.
Toch wel, want ik heb het geprobeerd je moet gewoon deze meldingen negeren.
Martin,
Het is mij gelukt alvast bedankt voor je hulp.
Heel graag gedaan en fijn te horen dat ik je toch wat heb kunnen verder helpen.
Update: Het is opgelost!
Met laatste update van Google chrome Browser Version 71.0.3578.98 werkt het schakelen naar volledig scherm, in de geopende ProximusTV.be pagina, weer terug. đź‘Ť
Martin,

Bedankt voor de info.
Alles werkt terug zoals het hoort.
Nogmaals bedankt.

Reageer